Pagal šį sandorį „Coty“, valdanti ir tokius prekių ženklus kaip „Hugo Boss“ bei „Burberry“, sumokės 600 mln. JAV dolerių už 51 proc. K.Jenner bendrovės akcijų.
K.Jenner, jauniausia Kris Jenner ir Caitlyn Jenner, anksčiau žinomos kaip Bruce'as Jenneris, dukra, turi daugiau nei 270 mln. sekėjų socialinės žiniasklaidos tinkluose ir yra laikoma „viena įtakingiausių grožio sektoriaus asmenybių visame pasaulyje“, teigiama abiejų bendrovių parengtame pranešime.
2015 metais realybės šou žvaigždė įkūrė savo prekių ženklą, pristačiusi lūpdažius „Kylie Lip Kit“, o nuo to laiko siūlomą asortimentą papildė akių kontūrui skirtomis priemonėmis, akių šešėliais, skaistalais ir kitais gaminiais.
„Džiaugiuosi, kad bendradarbiavimas su „Coty“ leis pasiekti dar daugiau „Kylie Cosmetics“ ir „Kylie Skin“ gaminių gerbėjų visame pasaulyje“, – pažymėjo K.Jenner.
„Ši partnerystė leis man ir mano komandai susitelkti ties kiekvieno produkto kūrimu ir tobulinimu, o prekių ženklą paversti tarptautiniu grožio puoselėjimui skirtų prekių varikliu“, – pridūrė socialinių tinklų žvaigždė.
„Coty“ apibūdino sandorį kaip atitinkantį įmonės strategiją tapti „labiau susitelkusia ir lankstesne įmone“, pridurdama, kad gamintojos pasauliniai pajėgumai mokslinių tyrimų ir plėtros, gamybos ir platinimo srityse bei kompetencija kosmetikos srityje leis sėkmingai įgyvendinti tolesnę K.Jenner gaminių plėtotę.
„Coty“ vadovas Pierre'as Laubiesas pareiškė, kad susitarimas „padės sutelkti mūsų pagrindines stipriąsias puses, susijusias su kvepalų, kosmetikos ir odos priežiūros produktais, leidžiant Kylie prekių ženklams pasiekti visą savo potencialą.“
Priešprekybinės sesijos metu „Coty“ akcijų vertė šoktelėjo 3,3 proc. iki 12,31 JAV dolerių.