Dainininkas Justinas Bieberis siūlo susitikti su juo – toks bus prizas labdaringoje kovos su vėžiu kampanijoje

Popmuzikos superžvaigždė Justinas Bieberis siekia pagerbti vieną ištikimiausių savo gerbėjų Avalanną Routh, mirusią nuo vėžio, pasiūlydamas susitikimą su juo kaip prizą vienoje labdaringoje lėšų rinkimo iniciatyvoje, kurią organizuoja mergaitės tėvai.
Justinas Bieberis
Justinas Bieberis / „Scanpix“ nuotr.

Šešiametė, kuri save vadino ponia Justin Bieber, mirė nuo retos atmainos smegenų vėžio pernai rugsėjį – praėjus septyniems mėnesiams po jos svajonės išsipildymo, kai hitu tapusios dainos „Baby“ atlikėjas atskrido į Niujorką aplankyti šios mergaitės ir jos šeimos per Valentino dieną.

Dabar A.Routh tėvai organizuoja internete labdaringą akciją per savo organizaciją „Cure ATRT“; siekiama surinkti lėšų atipinių teratoidinių ir rabdoidinių navikų (AT/RT) tyrimams bei vaistų nuo šios rūšies vėžio kūrimui.

Šios akcijos dalyviai varžysis, stengdamiesi surinkti „Cure ATRT“ kampanijai kuo daugiau lėšų iki liepos 1-osios, o nugalėtojai galės asmeniškai susitikti su J.Bieberiu per vieną iš jo būsimų koncertų Šiaurės Amerikoje.

Pranešime, kuris praėjusią savaitę buvo paskelbtas „CureATRT“ tinklalapyje, sutuoktiniai Routhai rašo: „Avalanna palietė žmonių širdis visame pasaulyje. Vienas iš tų žmonių yra Justinas Bieberis. Justinas tebėra nuostabus vyras mūsų Avalannai – ir visada toks buvo.“

„Esame sujaudinti, galėdami paskelbti, kad Justinas mielai pats susitiktų su žmogumi, kuris surinks daugiausia lėšų „Cure ATRT“ ... Taigi, šiandien pradedame šį konkursą mūsų Avalannos garbei, – pridūrė jie. – Pradėkite rinkti lėšas – turite laiko iki liepos 1-osios. Pradėkite rinkti aukas kampanijai „Cure ATRT Now“ jau šiandien!“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos