Dar vienas istorinis Billie Eilish pasiekimas – sukūrė dainą naujausiam Džeimso Bondo filmui

Praeitą mėnesį 18-ą gimtadienį atšventusios ir vis sparčiau karjeros laiptais kylančios dainininkės Billie Eilish gyvenimo aprašyme – įspūdingi pasiekimai. Ji ne tik vienintelė XXI a. gimusi atlikėja, kurios albumas užkariavo muzikos topų viršūnes, bet ir jauniausia atlikėja istorijoje, nominuota keturiems „Grammy“ apdovanojimams. Prie šių pasiekimų B.Eilish neseniai pridėjo dar vieną – merginos buvo paprašyta sukurti ir įrašyti pagrindinę dainą naujausiam filmui apie slaptąjį agentą Džeimsą Bondą, rašo CNN.
Billie Eilish
Billie Eilish / Vida Press nuotr.

Nors daugiau detalių apie pačią dainą neatskleidžiama, žinoma, kad prie jos kūrimo prisidėjo B.Eilish brolis Finneasas, taip pat padėjęs įrašyti debiutinį dainininkės albumą „When We Fall Asleep, Where Do We Go?“.

„Beprotiškai jaučiuosi, galėdama būti to dalimi, – pranešime teigė B.Eilish. – Dž.Bondo filmų franšizė yra kiečiausia, kokia tik egzistuoja. Vis dar esu šoke.“

View this post on Instagram

missing you tour... being home is boring

A post shared by BILLIE EILISH (@billieeilish) on

Nors nauja daina dar nepristatyta, jai jau dabar pranašaujama didžiulė sėkmė, remiantis ankstesnių šiai filmų franšizei sukurtų kūrinių, tokių kaip Adeles „Skyfall“ ir Samo Smitho „Writing’s On The Wall“, populiarumu. Beje, pastaroji daina laimėjo net „Oskarą“. Ar B.Eilish taip pat galės tuo pasigirti?

Naujausias Dž.Bondo filmas, pavadinimu „No Time To Die“, kino teatruose turėtų pasirodyti balandžio mėnesį. Kaip rašoma užsienio spaudoje, didelė tikimybė, kad tai bus paskutinis aktoriaus Danielio Craigo įsikūnijimas į slaptąjį agentą.

VIDEO: 007 MIRTIS PALAUKS/ NO TIME TO DIE treileris

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis