Deimantė ir Saulius Kondrotai kuria septintą verslą Londone: sėkmei prireikė tūkstantinių investicijų

„Didelėje statybų kompanijoje esi absoliučiai niekas, mažas sraigtelis, kur niekam tu neįdomus: tau pasako, kada eiti valgyti, kada eiti praustis, kada tau į tualetą, tu neturi visiškai nieko....“, – pasakojo septintą verslą Londone kuriantis Saulius Kondrotas.
Deimantė Kondrotienė, Saulius Kondrotas
Deimantė Kondrotienė, Saulius Kondrotas / Asmeninio albumo, LNK nuotr.

Tuo metu jo žmona, grožio salonui ir vizažo akademijai vadovaujanti Deimantė Kondrotienė pasakojo, kad svečioje šalyje neapleidžia jausmas – esi svetimas, neturintis savo vietos.

„Vienas dalykas – kalba, kultūra, maistas galų gale, viskas tau svetima, tu eini gatve, ir atrodo gyveni vietoje 5-6 metus, bet čia ne tavo, čia ne tavo medžiai auga, atrodo net oras kitas...“, – LNK gyvenimo būdo laidoje „Nuo... Iki...“ kalbėjo Deimantė.

LNK nuotr./Deimantė Kondrotienė
LNK nuotr./Deimantė Kondrotienė

Londone beveik du dešimtmečius gyvenanti verslininkų pora Deimantė ir Saulius Kondrotai galėtų būti puikiu pavyzdžiu, kaip tapti sėkmingais, kai į svetimą šalį atvykęs nemoki kalbos, neturi žinių, tik didelį norą gyventi geriau, darbštumą ir užsispyrimą.

Viename Londono rajonų pastaruosius kelerius metus sėkmingai vystosi poros verslai. Kol Saulius savo biure rūpinasi baldų užsakymais, 36-erių Deimantė daro makiažą vienam savo modelių. Jau trejus metus moteris vadovauja nuosavam grožio salonui, daro įspūdingus makiažus, veda studijas trokštančioms išmokti makiažo paslapčių pačios įkurtoje akademijoje. Klientų verslininkei netrūksta, tačiau tam, pasak Deimantės, prireikė ne vienerių metų paieškų bei sunkaus darbo bei dešimtis tūkstančių siekiančių investicijų.

Gyvenimo būdo laida „Nuo... Iki...“ – pirmadienio vakarą, 20 val., per LNK.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis