„Despacito“ – nebe daugiausiai peržiūrų turinti daina „YouTube”: naująją lyderę tikrai esate girdėję ir jūs

„YouTube“ platformoje ilgai daugiausiai peržiūrų surinkusiu vaizdo įrašu buvo dainos „Despacito“ vaizdo klipas. Prieš kelias dienas pirmą vietą šis kūrinys užleido kitam. Kokiam? Neabejojame, kad tą dainą bent kartą esate girdėję ir jūs. Gal jau žinote, apie ką kalbama?
Kadras iš dainos „Despacito“ vaizdo klipo
Kadras iš dainos „Despacito“ vaizdo klipo / Stop kadras / Youtube.com

Tai – Pietų Korėjos kompanijos „Pinkfong“ vaikiška dainelė su lengvai įsimenama, kai kuriems įkyria melodija ir žodžiais „Baby Shark“.

Kaip rašo BBC.com, dainos vaizdo klipas peržiūrėtas jau daugiau nei 7,06 mlrd. kartų. Šis kūrinys nenutrūkstamai grotų daugiau nei 30 187 metus.

Kviečiame pažiūrėti šiuo metu daugiausiai peržiūrų turinčios dainos vaizdo klipą:

VIDEO: Baby Shark Dance | Sing and Dance! | @Baby Shark Official | PINKFONG Songs for Children

Jei bent kartą šios dainos klausėtės ir jūs arba jūsų mažieji, didelė tikimybė, jog prisidėjote prie „Pinkfong“ pelno. BBC.com rašo, jog vien iš peržiūrų „Baby Shark“ jiems uždirbo daugiau nei 5,2 mln. dolerių.

Šiandien jūsų galvoje tikrai skambėsiantis kūrinys net ketverius metus „siekė“ daugiausiai peržiūrų turinčio vaizdo klipo titulo. Tačiau, pasirodo, pati daina yra dar senesnė.

Manoma, kad vaikiška dainelė gimė 8-ajame dešimtmetyje JAV vasaros vaikų stovyklose. Pasak vienos teorijos, ji sukurta 1975-aisiais – kino teatruose pasirodžius Steveno Spielbergo šedevrui „Nasrai“.

Kad ir kokia tikroji šios dainos atsiradimo istorija, viena aišku – pasauliniu fenomenu ji tapo uždainavus 10-metei Hope Segoine ir vaizdo įrašą 2015-aisiais patalpinus į daugeliui pasiekiamą „YouTube“ platformą.

Šiuo metu antroje vietoje pagal didžiausią peržiūrų skaičių esantis dainos „Despacito“ vaizdo klipas:

VIDEO: Luis Fonsi - Despacito ft. Daddy Yankee

TAIP PAT SKAITYKITE: Ispanijoje „Despacito“ atlikėją Daddy Yankee apvogė jo antrininkas: nuostoliai siekia 2 mln. eurų

Buvo ištrinta daugiausiai kartų per „Youtube“ perklausyta daina „Despacito“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis