Pirmoji dėmesį į reklamą atkreipė Škotijos parlamento narė Jo Swinson, kuri kreipėsi į Reklamavimo standartų valdybą (Advertising Standards Authority – ASA) tvirtindama, jog kompanijos „L'Oreal Paris“ produktų linijos „Revitalift Repair“ reklamoje rodomas „klaidinančiai padidintas“ produkto poveikis, nes R.Weisz oda reklamoje yra pagražinta skaitmeniniu būdu, kad atrodytų lygesnė. Valdyba išnagrinėjo skundą ir nusprendė, kad ši reklama nebegali būti transliuojama.
ASA vadovai taip pat nurodė „L'Oreal“ vadovams vengti reklamose naudoti technines priemones, kurios iškreipia su jų produktu pasiekiamus rezultatus.
J.Swinson liko patenkinta valdybos išvadomis.
„Grožio ir reklamos pramonėms reikia liautis apiplėšinėti savo vartotojus, pateikiant apgavikiškus pavyzdžius. Šios reklamos uždraudimas ir ankstesni ASA sprendimai uždrausti smarkiai retušuotas reklamas, kuriose pasirodo Twiggy, Julia Roberts ir Christy Turlington, turėtų pažadinti iš miego. Laimei, reklamos kontrolieriai dar kartą pripažino perdėto retušavimo neteisėtumą“, – sakė J.Swinson.
Tuo tarptu „L'Oreal“ atstovas tvirtina, kad kompanija siekė „kuo patraukliau parodyti Rechel Weisz ir labai stengėsi pateikti kuo gražesnę jos išvaizdą“.