Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Didžiulis bilietų platintojas iš koncertų svečių prašys neigiamo COVID-19 testo arba skiepo įrodymo

Įsivaizduokite – ruošiatės į koncertą. Piniginė? Yra. Vandens buteliukas? Yra. O kaip dėl COVID-19 testo?
Koncertas
Koncertas / 123RF.com nuotr.

Panašu, kad JAV melomanų prieškoncertinis kontrolinis sąrašas netrukus pailgės, nes vienas didžiausių šios šalies bilietų platintojų „Ticketmaster“ planuoja prieš koncertus tikrinti, ar žiūrovai pasiskiepiję ir ar neserga koronavirusu, kai tik bus patvirtintas gydymas, neseniai pranešė „Billboard“.

Kaip rašoma portale nypost.com, savo išskirtiniame pranešime šis bilietų pardavimo milžinas teigia planuojantis reikalauti, kad klientai turės naudoti savo telefonus prieš žengiant į koncertų salę. Jie turės patvirtinti esą pasiskiepiję arba kad per 24–72 valandas prieš koncertą jie atliko viruso testą.

Plane, kuris vis dar tobulinamas, figūruos trys skirtingi komponentai: Kalifornijoje įsikūrusios įmonės skaitmeninių bilietų programėlė, trečiųjų šalių sveikatos informacijos įmonės, tokios kaip „CLEAR Health Pass“, ir testų/skiepų platintojai, tokie kaip „Labcorp“ ar „CVS Minute Clinic“.

Pranešama, kad pagal šį planą „Ticketmaster“ nesaugos ir netikrins asmens sveikatos istorijos. Jei planas bus patvirtintas, koncertų lankytojai turės patvirtinti, kad jie jau pasiskiepijo, arba kad dar 24 valandas prieš renginį jų testo rezultatas buvo neigiamas.

Koncertų dalyviai turės nurodyti testą atlikusiai laboratorijai nusiųsti rezultatus tokioms įmonėms kaip „CLEAR Health Pass“ arba „IBM Digital Health Pass“, kurios patvirtins asmens statusą bilietų platintojui „Ticketmaster“. Visiems, kurių rezultatai bus teigiami ar kurie nepasitikrins, nebus leista patekti į renginio vietą, praneša „Billboard“.

Skaitmeninė bilietų programėlė taip pat reikš, kad nebeliks poreikio turėti popierinius bilietus ir gali būti uždrausta perparduoti, teigiama pranešime.

Šis pranešimas pasirodė praėjus vos dviems dienoms po to, kai „Pfizer“ pareikškė, kad trečiosios bandymo fazės rezultatai rodo, jog jų vakcina yra daugiau nei 90 procentų efektyvi. Tai yra žymiai sėkmingesnė nei skiepai nuo sezoninio gripo, kurių efektyvumas per praėjusių metų sezoną buvo 29 procentai, kaip rodo JAV Ligų prevencijos ir kontrolės centrų statistika.

„Ticketmaster“ prezidentas Markas Yovichius „Billboard“ sakė tikįs, kad skaitmeninės atrankos paslaugų paklausa išaugs, kai vakcina bus galutinai patvirtinta ir pradėta platinti.

„Mes jau matome, kaip daugelis trečiųjų šalių sveikatos priežiūros paslaugų tiekėjų ruošiasi atlikti patikrinimą – nesvarbu, ar tai skiepai, ar testas, ar kiti patikros ir patvirtinimo metodai. Susiejus tai su skaitmeniniu bilietu, galima bus likti ramiems, kad esame saugūs“, – sakė M.Yovichius.

„Pfizer“ ir Vokietijos biotechnologijų įmonė „BioNTech“ pirmadienį paskelbė, kad iki 2020 metų pabaigos tikisi pagaminti iki 50 milijonų vienos iš kandidačių į vakcinas – BNT162b2 – dozių, kurias galima platinti visame pasaulyje, o kitais metais – net 1,3 milijardo dozių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?