Gabrielė Gineikaitė priėmė pavojingą šokio iššūkį: sulaukė milijonų peržiūrų, o apie riziką negalvojo

Socialiniuose tinkluose visame pasaulyje plintantis „In My Feelings“ iššūkis neaplenkė ir Lietuvos – šokti greta važiuojančios mašinos sumanė drabužių prekės ženklo „Top to Bottom“ kūrėja, modelis Gabrielė Gineikaitė (25 m.).
Gabrielė Gineikaitė pasidavė „In My Feelings“ iššūkio manijai
Gabrielė Gineikaitė pasidavė „In My Feelings“ iššūkio manijai / Video kadras ir „Instagram“ nuotr.

„In My Feelings“ iššūkio tikslas – išlipti iš mašinos ir šokti pagal šią reperio Drake'o dainą, mašinai iš lėto važiuojant šalia.

Šis iššūkis sulaukė ypač didelio dėmesio pasaulyje dėl to, koks pavojingas jis gali būti: kai kurie sugalvoja lipti iš važiuojančios mašinos arba išlipa judrioje gatvėje. Tad jau yra ne viena auka, kuri lipdama iš mašinos pargriuvo ir krito po ratais, ar buvo partrenkta kitų pravažiuojančių mašinų.

Prieš šį iššūkį yra nusistatę ir skirtingų pasaulio šalių policijos pareigūnai – vieni grasina baudomis, o kiti net ir sodina už tai į kalėjimą (pavyzdžiui Egiptas – jei kas nors būtų pričiuptas darantis šį iššūkį šioje šalyje, už grotų sėstų metams).

Prie šio iššūkio prisijungė jau daugiau kaip 200 tūkst. žmonių visame pasaulyje, o kilusiai manijai pasidavė ir lietuvė Gabrielė Gineikaitė, savąją „In My Feelings“ iššūkio versiją nufilmavusi Vilniuje.

Gabrielė Gineikaitė 15min pasakojo, kad idėja prisijungti prie socialinių tinklų iššūkio gimė labai spontaniškai.

„Man labai patinka pats atlikėjas, daina, o kai pamačiau iššūkį, pagalvojau – kodėl gi ne. Papasakojau savo draugei, susitikome ir greitai nufilmavome. Žinoma, tik nesitikėjau, kad viskas taip baigsis“, – pripažįsta netikėtai didelio dėmesio internete sulaukusi mergina.

Gabrielės video, patalpintas „Top to Bottom“ „Instagram“ paskyroje, per parą peržiūrėtas jau 2,1 mln. kartų, sulaukė 46 tūkst. „laikų“ ir 800 komentarų.

„Instagram“ nuotr./Gabrielė Gineikaitė
„Instagram“ nuotr./Gabrielė Gineikaitė

Palyginimui, po ankstesniais šio puslapio įrašais atsirasdavo tik vos keli ar keliolika komentarų, „laikai“ retai perkopdavo tūkstančio ribą, o prieš tai populiariausias video teturėjo 14 tūkst. peržiūrų. Toks populiarumas lietuvę nuoširdžiai pradžiugino.

„Labiausiai šokiravo tai, kad vaizdo įrašą įkėlėme vėlai vakare, tai visos peržiūros susirinko per vieną naktį. Prabudus ryte negalėjau patikėti, kas vyksta. Aplankė dvipusiai jausmai. Iš vienos pusės smagu, kad žmonėms patiko idėja, padidėjo sekėjų skaičius, iš kitos – su padidėjusiomis peržiūromis atsirado ir daugiau piktų komentarų“, – sakė Gabrielė Gineikaitė.

„Instagram“ nuotr./Gabrielė Gineikaitė
„Instagram“ nuotr./Gabrielė Gineikaitė

Mergina džiaugiasi, kad peržiūrų skaičius auga iki šiol. „Šio vaizdo įrašo tikslas buvo pademonstruoti mūsų prekės ženklo kuriamus drabužius, todėl filmavausi būtent su suknele. Džiaugiuosi, kad padaugėjo ne tik sekėjų skaičius, bet ir sulaukėme daugiau užsakymų. Populiarumas sparčiai išaugo, stengsiuosi jį išlaikyti“, – džiaugėsi Gabrielė Gineikaitė.

Apie riziką nepagalvojo

Paklausta apie tai, ar nuo iššūkio neatgrasė jau ne viena istorija apie nukentėjusius žmones, Gabrielė Gineikaitė pripažįsta apie galimas pasekmes nepagalvojusi.

„Instagram“ nuotr./Gabrielė Gineikaitė
„Instagram“ nuotr./Gabrielė Gineikaitė

„Tiesą pasakius, apie tai nepagalvojau. Bet filmavome tuščioje aikštelėje, kad nepasitaikytų jokių trukdžių ir vairuotoja galėtų filmuoti. Ir pasirinkau tą žmogų, kurio vairavimo galimybėmis labai pasitikiu“, – 15min filmavimo užkulisius prisimena Gabrielė ir pabrėžia – privalu elgtis labai atsakingai.

„Net neįsivaizdavau, kad šio iššūkio metu pasitaikė nelaimingų atvejų... Bet žinote, būna žmonių, kurie nukenčia besidarydami asmenukes. Kaip ir šio iššūkio metu, taip ir visada privalai atsakingai vertinti aplinkybes. Pavojus tyko kiekviename žingsnyje, todėl kiekvienam svarstančiam prisijungti prie iššūkio reikėtų būti atidiems ir atsargiems“, – sako Gabrielė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis