„Gossip Girl“ žvaigždė Leighton Meester tapo platinine blondine: įvertinkite išvaizdos pokyčius

Kultinio jaunimo serialo „Liežuvautoja“ („Gossip Girl“) žvaigždė Leighton Meester (31 m.) milijonams gerbėjų visame pasaulyje pažįstama kaip rafinuota, bet tuo pačiu koketiška tamsiaplaukė. Tačiau aktorei toks įvaizdis per daugelį metų pabodo ir ji ryžosi labai kardinaliems pokyčiams.
Leighton Meester seriale „Gossip Girl“ (2011 m.) ir dabar
Leighton Meester seriale „Gossip Girl“ (2011 m.) ir dabar / „Scanpix“ ir „Instagram“ nuotr.

Pirmadienį Leighton Meester į „Nexxus“ saloną Niujorke įžengė būdama tamsiaplaukė ilgaplaukė, o iš jo išėjo visiškai kitokia – su iki pečių patrumpintais plaukais ir būdama platinine blondine!

Ši aktorės transformacija truko net septynias valandas.

TAIP PAT SKAITYKITE: Stiliaus ikona Blake Lively paaiškino, kodėl nesinaudoja stilisto paslaugomis

„Net nesijaučiu patogiai sakydama, kad ką tik tapau blondine. Tai visiškai kitokia plaukų spalva (nei esu pratusi)! Bet man ji labai patinka! – „People“ savo naująjį įvaizdį komentavo žinoma aktorė. – Man patinka išmėginti naujus dalykus ir eksperimentuoti. Taigi kai užsimaniau pakeisti šukuoseną, tiesiog pagalvojau: man reikėtų ją pakeisti iš esmės!“

Prieš žengdama į grožio saloną, Leighton Meester, kaip ir dauguma kitų moterų, pirmiausiai įkvėpimo ieškojosi internete – aktorė apsistojo ties „šešiasdešimtųjų Hitchcocko blondinės“ įvaizdžiu ir pagrindinė jos įkvėpėja tapo šeštojo–septintojo dešimtmečių JAV sekso simbolis, aktorė Jayne Mansfield.

Šviesi plaukų spalva aktorei nėra visiškai svetima – blondine ji buvo net dalyvaudama „Liežuvautojos“ atrankoje (iš pradžių Leighton mėgino gauti Serenos van der Woodsen vaidmenį ir tik tapusi Blair Waldorf persidažė plaukus rudai), tačiau ji mėgindavo visai kitokius, šiltus atspalvius.

15min galerijoje galite pamatyti, kaip Leighton Meester atrodė anksčiau:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis