Šį kartą į Kanus Halle Berry atvyko ne su naujausiu filmu, o pristatyti savo kuriamos turinio ir e-komercijos platformos „Re-spin“, kuri akcentuoja moters fizinės ir dvasinės sveikatos svarbą.
Imtis savo verslo aktorę ir režisierę paskatino asmeniniai išgyvenimai. Sulaukus 22 metų H.Berry buvo diagnozuotas diabetas, siekdama valdyti ligą aktorė daugiau nei 30 metų laikosi ketogeninės dietos, riboja angliavandenių vartojimą. „Kanų liūtuose“ ji reflektavo ir patyrimus, jai įžengus į menopauzės laikotarpį.
„Visos moterys, sulaukę tam tikro amžiaus, patirs menopauzę ir iš to kylančius iššūkius. To neįmanoma išvengti, tačiau ši tema vis dar yra nematoma. Kalbėti apie menopauzę buvo gėda. Neva tai reiškia, kad tavo gyvenimas jau persirito į antrąją pusę, esi nebe patraukli, nebe seksuali. Kai aš žmonėms pasakydavau, kad man menopauzė, jie nustebdavo: „negali būti, juk tu taip gerai atrodai“, – pasakojo H.Berry.
56-erių aktorė taip pat pabrėžė, kad ilgą laiką rinkodara ir verslas buvo išskirtinai vyrų rankose, taigi menopauzė ir kitos moters sveikatos temos reklamoje nebuvo reprezentuojamos. „Turime edukuoti vaikinus ir vyrus, nes jie gyvena šalia mūsų ir patiria iššūkius kartu. Be to, moterims skirtų produktų rinka didelė, siekianti 60 mlrd. dolerių, taigi ši tema ne tik prasminga, ji gali būti ir pelningas verslas“.
Aktorės teigimu, vyrauja įsitikinimas, kad su amžiumi vyrai tik gerėja, o moterys sensta, patiria sunkumų, menopauzė kai kuriais atvejais tampa ir nedarbo priežastimi dėl prastos savijautos.
„Yra sprendimų, kuriuos moterys turėtų priimti dar tuomet, kai joms tik 35-eri, ruoštis gyvenimo pokyčiams. Svarbiausia kalbėti ir kalbėtis. Aš matau šioje veikloje prasmę ir noriu būti menopauzės ambasadore“, – sakė H.Berry.