„Instagram“ žvaigždė griauna ribas tarp lyčių: kosmetikos reklaminiu veidu pirmąkart tapo vaikinas

Amerikos dekoratyvinės kosmetikos grandas „Covergirl“ griauna ribas tarp lyčių: naujuoju kosmetikos reklaminiu veidu pirmą kartą šio prekės ženklo istorijoje pasirinkta ne mergina, o vaikinas.
Jamesas Charlesas
Jamesas Charlesas / „Covergirl“/„Instagram“ nuotr.

Ši garbė teko „Instagram“ žvaigždei, 17-mečiui Jamesui Charlesui iš nedidelio Betlehemo miestelio Niujorko valstijoje. Šis moksleivis socialiniuose tinkluose išgarsėjo dėl meistriškai atliekamų makiažų – šiuo metu jo paskyrą seka beveik pusė milijono žmonių.

Jamesą Charlesą kaip naują „Covergirl“ veidą pristatė popdainininkė Katy Perry, kuri taip pat reklamuoja šią kosmetiką.

„Covergirl“ nuotr./Karty Perry ir Jamesas Charlesas
„Covergirl“ nuotr./Karty Perry ir Jamesas Charlesas

„Esu nepaprastai susijaudinęs, priblokštas, laimingas, nustebintas ir, žinoma, drebu pranešdamas, kad aš esu naujasis „Covergirl“ veidas. Pirmas šio prekės ženklo ambasadorius vyras, ir jaučiuosi be galo pagerbtas bei susijaudinęs, dirbdamas su tokiu ikonišku brandu, – savo „Instagram“ paskyroje rašė Jamesas Charlesas. – Savo „Instagram“ pradėjau prieš metus, kad įkvėpčiau kitus ir kaip meninę realizavimo priemonę išreikšti save kūrybiškai. Nuoširdžiai tikiuosi, kad tai parodo, jog visi gali dažytis ir gali pasiekti bet ką, jeigu sunkiai dirba.“

„Covergirl“ reklamos su Jamesu Charlesu pasirodys visais įmanomais sklaidos kanalais: televizijoje, spaudoje ir internete.

Štai keletas Jameso Charleso darbų:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis