Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Interneto hitu tapusi suknelė panaudota socialinėje reklamoje apie smurtą prieš moteris

Prieš savaitę viena suknelė padalino pasaulį į dvi dalis ir tapo tikru interneto hitu – žmonės karštai ginčijasi dėl suknelės spalvos. Vieniems ji atrodo mėlyna ir juoda, o kitiems – balta ir auksinė. Šios diskusijos įkarštyje organizacija „The Salvation Army“ reagavo žaibiškai ir išleido naują socialinę reklamą apie smurtą prieš moteris.
„The Salvation Army“ socialinė reklama
„The Salvation Army“ socialinė reklama

„Kodėl taip sunku pamatyti juodą ir mėlyną?“ – klausiama reklamoje, kurioje pozuojanti moteris vilki baltą ir auksinę suknelę, tačiau jos kūną yra nusėjusios mėlynės.

„Vienintelė iliuzija yra tik tai, jeigu jūs manote, kad čia jos pasirinkimas. Viena iš šešių moterų yra smurto auka. Sustabdykime smurtą prieš moteris“, – taip pat rašoma reklamoje.

Ši suknelė tapo interneto sensacija po to, kai jos nuotrauka buvo pasidalinta socialiniame tinkle „Tumblr“, o tada visas pasaulis ėmė diskutuoti dėl jos spalvos. Pardavėjai, savaime suprantama, yra labai dėkingi už šį papildomą viešumą ir nusprendė pamaloninti abi puses, nuspręsdami sukurti baltą ir geltoną suknelės versijas.

„Kas nutinka šiuo atveju – regos sistema žiūri į šį daiktą, ir jūs stengiatės atmesti tą spalvą, kurią suteikia dienos šviesa, – aiškina Wellesley koledžo neuromokslininkas Bevilis Conway. – Tad žmonės arba atmeta mėlynąją spalvą – tokiu atveju jie suknelę mato baltą su auksine spalva, arba jie ignoruoja auksinę spalvą – tuomet suknelę mato mėlyną su juoda.“

Nuotr. iš „Twitter“/Kokios spalvos ši suknelė?
Nuotr. iš „Twitter“/Kokios spalvos ši suknelė?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?