Ir šių garsenybių vardais naudotasi be leidimo, ir jie nesėdėjo rankų sudėję

Clinto Eastwoodo atvejis tik vienas iš daugelio. Nuo garsių drabužių prekių ženklų iki netikrų reklaminių kompanijų – šios žvaigždės prieš jas ėmėsi teisinių veiksmų, kad apsaugotų ne tik savo įvaizdį, bet ir gerbėjus nuo tiesą slepiančių įmonių.
George'as Clooney, Halle Berry, Rihanna
George'as Clooney, Halle Berry, Rihanna / Vida Press nuotr.

Ellen DeGeneres ir Sandra Bullock ieškinius iškėlė interneto naršyklėse iššokantiems puslapiams dėl klaidinančių grožio priemonių reklamų. Moterims įgriso, kad jų vardais naudojamasi be išankstinio sutikimo ir dar tokiems nedoriems tikslams – netikroms reklaminėms kompanijoms, siekiančios išvilioti pinigus, rašo Wwd.com.

Suvieniję jėgas, Holivudo elito atstovai George’as Clooney ir Julia Roberts į teismą padavė dvi garso ir vaizdo technologijų kompanijas „Digital Projection, Inc.“ ir „Beyond Audio Inc.“ Jos naudojosi aktorių vardais ir atvaizdais bei kitais atributais, kad parduotų daugiau brangių gaminių, kam sutikimo žvaigždės tikrai nedavė.

Dėl vardo panaudojimo be sutikimo į teismą vieną prancūzų leidėją padavė ir Scarlett Johansson. „JC Lattes“ išleido Gregoire Delacourt romaną „The First Thing We Look“, kuriame pasakojama automobilių mechaniko ir moters, kuri, jo įsitikinimu, yra „Marvel“ žvaigždė, meilės istorija. Pasirodo, kad galėtų knygoje minėti vienos daugiausiai uždirbančių aktorių pavardę, reikėjo dėl to iš anksto susitarti su ja pačia.

Vida Press nuotr./Scarlett Johansson
Vida Press nuotr./Scarlett Johansson

Nemalonumų neišvengė ir Rihanna. Dėl marškinėlių su jos atvaizdu dainininkė ieškinį iškėlė drabužių prekės ženklui „Topshop“, iš kurio siekė prisiteisti net 5 mln. dolerių. Na o ant marškinėlių atsidūrė 2011 m. Šiaurės Airijoje per filmavimą darytą fotografija. Rihanna teigė, kad tokiu būdų įmonė apgavo jos gerbėjus ir tikriausiai pakenkė jos pačios reputacijai.

Dar vienas drabužių prekės ženklas užsitraukė žinomos dainininkės nemalonę. Ariana Grande iškėlė ieškinį „Forever 21“ ir jų kosmetikos prekės ženklui „Riley Rose“, kad, teigiama, produktams reklamuoti buvo pasamdytas į popmuzikos žvaigždę labai panašus modelis, o reklaminėje kampanijoje skambėjo Arianos Grande daina „7 Rings“ bei buvo naudojami šios dainos žodžiai. Dainininkė už padarytą žalą prašė teismo iš „Forever 21“ priteisti 10 mln. dolerių.

Vida Press nuotr./Ariana Grande
Vida Press nuotr./Ariana Grande

Michaelas Jordanas susiginčijo su prekybos centrų tinklu „Dominik's Finer Foods“, mat pastarieji naudojosi garsaus krepšininko, nors ir baigusio karjerą, vardu reklamuodami mėsos produktus. Michaelas Jordanas teigė, kad reklama, kurioje šalia mėsos gaminių atsidūrė numeris 23 ir jo pavardė, turėjo žalos jo prekiniam ženklui. Michaelas Jordanas prisiteisė 8,9 mln. dolerių kompensaciją.

Nemalonaus Halle Berry dėmesio sulaukė „Toywatch S.p.A“ ir „Triboo Digitale“, iš kurių 2013 m. žinoma aktorė bandė prisiteisti 2 mln. dolerių dėl be leidimo panaudotų jos veido nuotraukų reklamose.

Ne tik individualiais asmenimis, bet ir grupėmis naudojasi, kaip šiuo atveju, žaidimų kūrėjai. Dar 2009 m. „Grammy“ apdovanota „No Doubt“ į teismą padavė žaidimo „Guitar Hero“ versijos „Band Hero“ kūrėjus už tai, kad jie, kaip ieškinyje rašė patys muzikantai, „No Doubt“ grupės narius transformavo į virtualios karaokės cirko artistus“. Be to, žaidime neva „No Doubt“ atlieka ne vieną ne savo dainą, nors grupė sutiko įrašyti tik tris dainas. Iš viso žaidimo kūrėjai jiems „priskyrė“ net 62 kūrinius ir net išskyrė grupę. Vėliau paaiškėjo, kad abi ginčo pusės pasiekė susitarimą, rašo Therichest.com.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis