Įžymybės naudojasi savo įtaka pasaulio labui: kuria ekologiškus verslus

Šiais laikais daugelis įžymybių kuria savo grožio, drabužių linijų verslus, net nusprendžia išbandyti jėgas pačios vadovaudamos verslui. Tačiau vis daugiau žinomų žmonių verslą paskiria ir pokyčiams – puoselėja tvarių įmonių praktiką, pasisakydami už švaresnę ir ekologiškesnę ateitį. 15min atrinko pavyzdžius įžymybių, kurios savo rūpestį planetai išreiškė sukurdamos verslus, draugiškus gamtai.
Rihanna, Leonardas DiCaprio, Selena Gomez
Rihanna, Leonardas DiCaprio, Selena Gomez / Vida Press ir Instagram nuotr.

Rihanna

2017 m. dainininkė Rihanna sukūrė kosmetikos prekinį ženklą „Fenty Beauty“.Ji pasakojo: „Tai ne tik dar vienas įžymybių kosmetikos prekės ženklas. Tai kur kas daugiau“. Dainininkės sukurta makiažo linija populiarumo sulaukė ne tik dėl ypatingai plataus asortimento makiažo pagrindų tonų pasirinkime (siūlo 50 atspalvių), bet ir dėl prekinio ženklo įsitraukimo į ekologiją.

Daugelis Rihannos siūlomų grožio produktų yra pakartotinai užpildomi – mažinamas atliekų kiekis, dėl to „Fenty Beauty“ siūlomi produktai daro mažiau žalingą poveikį gamtai nei įprastai. Rihannos sukurto verslo šūkis: „Būkite mūsų žemiškos evoliucijos dalimi“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų