Reklamose Jennifer ir Marcas tapo „Kohl“ darbuotojais, kurie bando apsiprasti su nauja darbo vieta. Viename iš klipų Jennifer vaizduojama kaip naujokė, kurios į biurą nenori įleisti apsaugos darbuotojas. Savo ID kortelės rankinėje nerandanti J.Lopez bando įtikinti apsauginį esanti garsi dainininkė – netgi sudainuoja jam ištrauką iš vienos savo dainų.
Kitame klipe matoma, kaip J.Lopez intensyviai mąsto apie naują drabužių dizainą bei savo kolegas erzina garsiu tušinuko traškėjimu. Suvokusi, kad šis erzinantis įprotis baigia jos bendradarbius išvesti iš kantrybės, J.Lopez pademonstruoja juokingą veido išraišką.
Lotynų Amerikos muzikos žvaigždei M.Anthony sekasi ne ką geriau – vyras naujame darbe bando „susidraugauti“ su kavos aparatu bei perjungti skambutį į kitą liniją.
„J.Lopez ir M.Anthony drabužių linijos visada buvo pristatomos kaip atskiros, savitos kolekcijos, kurios pristato aukštos kokybės ir šiuolaikinio stiliaus drabužius vyrams ir moterims. Mes tikimės sėkmingos prekybos rugsėjo mėnesį pradžios“, – madų žurnalui „WWD“ teigė kompanijos atstovas.
„Būdama šiame versle aš džiaugiuosi galėdama dirbti su geriausiais kada nors gyvenusiais dizaineriais, todėl aš galiu perteikti visus savo sumanymus. Aš mėgstu ir visada mėgau madą – nuo tada, kai buvau maža mergaitė“, – tikina J.Lopez.
M.Anthony ir J.Lopez išsiskyrė liepos mėnesį. Pagrindinėmis poros skyrybų priežastimis įvardijami dažni tarpusavio konfliktai, J.Lopez įtarinėjimai Marcą neištikimybe ir jo nuolatinė kontrolė. Kita skyrybas paskatinusia priežastimi laikoma scientologija – J.Lopez buvo aktyvi šios religijos išpažinėja, o M.Anthony šiuo klausimu buvo skeptiškas.