Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ką iš tikrųjų galvoja moterys: „Victoria's Secret“ modeliai atskleidžia vyrams, kas slypi už jų žodžių

Valentino dienai skirtoje reklamoje „Victoria's Secret“ gražuolės Candice Swanepoel, Karlie Kloss, Lily Aldridge ir Behati Prinsloo paaiškina vyrams, kas iš tiesų slepiasi už jų žodžių.
Candice Swanepoel „Victoria's Secret“ reklamoje
Candice Swanepoel „Victoria's Secret“ reklamoje / Kadras iš „YouTube“

Reklamoje pirmoji pasirodo 27-erių amerikietė Lily Aldridge, toliau estafetę ji perduoda iš Pietų Afrikos Respublikos kilusiai 24-erių Candice Swanepoel. Šioji paaiškina vyrams, kad jeigu ji sako, kad pasiruošusi bus po 5 minučių, tai reiškia, kad jai dar reikės bent 30-45 minučių.

VIDEO: „Victoria's Secret“ modelių patarimai

Amerikietė Karlie Kloss žaismingai paaiškina, kad jeigu pasako vaikinui, kad niekada gyvenime nėra gavusi iš vyro gėlių, tai jis turėtų padovanoti jai didžiulę puokštę raudonų rožių.

Kadras iš „YouTube“/Karlie Kloss „Victoria's Secret“ reklamoje
Kadras iš „YouTube“/Karlie Kloss „Victoria's Secret“ reklamoje

Iš Namibijos kilusi 23-ejų Behati Prinsloo koketiškai paaiškina, kad jeigu ji nekaltai prasitaria, jog šiandien yra jos gimtadienis, tačiau tai nieko svarbaus, tai reiškia tik viena – tai pats svarbiausias dalykas. Vyrukas turėtų sugalvoti kokią nors stulbinamą idėją ir ją nustebinti.

20-metė K.Kloss taip pat pataria vyrams, kaip teisingai reikia atsakyti, kai moteris paklausia, ar jos draugė jam neatrodanti labai graži. „Net nepastebėjau, nes mano akys mato tik tave“, – tokį atsakymą, anot K.Kloss, nori išgirsti kiekviena mergina.

Reklamoje paskutinė pasirodo intriguojanti B.Prinsloo. „Kai aš sakau: aš tave myliu, tai iš tikrųjų reiškia... kad tave myliu“, – romantiškai ir nuoširdžiai užbaigia gražuolė.

VIDEO: „Victoria's Secret“ reklama, skirta Valentino dienai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?