Kai reklamas nustelbia skandalai: per pasaulį nuvilniję užsienio žvaigždžių atvejai

Pasiūlymų nusifilmuoti reklamose garsūs žmonės gauna begalę. Sutartys su pasaulinio garso prekių ženklais atneša greitus pinigus, bet taip pat greitai galima jų, nebūtinai pinigų, pavyzdžiui, ir kitų lengvus turtus garantuojančių pasiūlymų, ir netekti. Dažnai dėl kontroversiškų ir gana juokingų priežasčių.
Madonna, Pamela Anderson, Ludacris, Kate Moss reklaminiame stende
Madonna, Pamela Anderson, Ludacris, Kate Moss reklaminiame stende / Vida Press ir „Scanpix“ nuotr. / 15min montažas

Nuo skandalingų pasisakymų iki narkotikų vartojimo – štai „Business Insider“ sudarytas sąrašas žvaigždžių, neišvengusių didžiausių reklaminių skandalų.

Sharon Stone ir „Christian Dior“

Kompanija „Christian Dior“ atšaukė visas Kinijoje turėjusias pasirodyti reklamas su aktore Sh.Stone po jos atsiliepimo apie šalyje įvykusį žemės drebėjimą, nusinešusį daugiau nei 68 tūkst. žmonių gyvybes, neva jo kinai nusipelnė.

„Jie negražiai elgiasi su Dalai Lama, kuris, beje, yra mano draugas. O tada įvyko žemės drebėjimas ir visa kita, ir aš pamaniau, ar tai karma? Kai nesi gera, tau nutinka blogi dalykai?“, – sakė Sh.Stone.

Madonna ir „Pepsi“

1989-aisiais, pačiame „Coca-Cola“ ir „Pepsi“ karo įkarštyje, pastarasis prekės ženklas nusprendė pasitelkti visą savo amuniciją ir su atlikėja Madonna pasirašyti vienerių metų trukmės sutartį, kuri įpareigoją ją nusifilmuoti keliose reklamose bei surengti gastroles, kurių pagrindinis rėmėjas, žinoma, būtų „Pepsi“.

Be to, įmonė dainininkei sumokėjo dar 5 mln. dolerių, kad jos dainą „Like A Prayer“ galėtų panaudoti reklamoje. Pastarosios premjera įvyko laidos „The Cosby Show“ metu, ją matė, kaip rašoma, daugiau nei 250 mln. žmonių.

Kampanija, atrodo, pavyko. Bent jau taip buvo manyta iki kol nepasirodė minėtai dainai skirtas vaizdo klipas, kuriame vaizduojamas neva išprievartavimas, degantys kryžiai.

VIDEO: Madonna - Like A Prayer (Official Music Video)

Kaip rašo „Business Insider“, „Pepsi“ niekada neprašė reklamoje naudojamos dainos vaizdo klipo pamatyti anksčiau nei įvyko jo premjera.

Sukilę katalikai ir kunigai sukėlė skandalą, liepiantį boikotuoti ne tik visai šeimai skirtą reklamą, įgarsintą ne kokios reputacijos vaizdo klipą turinčia daina, pristačiusius „Pepsi“, bet ir jai priklausančius „Taco Bell“, KFC ir „Pizza Hut“.

Po mažiau nei mėnesio „Pepsi“ sutartį su Madonna atšaukė.

Ludacris ir „Pepsi“

Praėjus daugiau nei dešimtmečiui nuo Madonnos skandalo, 2002-aisiais „Pepsi“ vėl atsidūrė su reklamoje pasirodžiusia žvaigžde susijusioje kontroversijoje.

Kompanijai teko pašalinti 30 sekundžių trukmės reklamą su Ludacris, kai „Fox News“ darbuotojas Billas O’Reilly atlikėją išvadino „ištvirkėliu“, darančiu blogą įtaką jaunimui.

Šis skandalas prisimintas ir tada, kai „Pepsi“ nusprendė toliau rodyti reklamas su garsiaisiais nepraustaburniais Osbourne’ais, atvejį su Ludacris įvardijus kaip „rasistiškai motyvuotą“.

Galiausiai „Pepsi“ nusprendė paaukoti 3 mln. dolerių „Ludcaris Foundation“ – Atlantoje įkurtai nepelno siekiančiai organizacijai, tam, kad išvengtų viso hiphopo pasaulio atstovų boikoto. Įmonė taip pat pasiūlė atlikėjui perfilmuoti kai kurias reklamas, bet šis atsisakė.

„Scanpix“ nuotr./Ludacris
„Scanpix“ nuotr./Ludacris

Helena Bonham Carter ir „Yardley“

Kosmetikos priemonių gamintoja „Yardley“ nutraukė bendradarbiavimą su H.Bonham Carter netrukus po to, kai britų aktorė pranešė niekada nenaudojusi makiažo priemonių ir nė nenumaniusi, kodėl kompanija ją pasirinko būti jos veidu.

Kate Moss ir „Burberry“, „H&M“, „Chanel“

Kad viena nuotrauka gali kainuoti keletą milijonų dolerių puikiai žino modelis K.Moss. 2005-aisiais ant leidinio „Daily Mail“ viršelio išspausdinus fotografiją, kurioje britė įamžinta vartojanti narkotikus, atnaujinti sutartis su ja atsisakė tokie mados ženklai kaip „Burberry“, „Chanel“ ir „H&M“.

Vida Press nuotr./„Daily Mirror“ viršelis su Kate Moss
Vida Press nuotr./„Daily Mirror“ viršelis su Kate Moss

Taip pat buvo skelbiama, kad tada 31-erių K.Moss ne vieną kokaino dozę suvartojo „Nelson Mandela Children’s Fund“ renginyje Barselonoje 2002 metais.

Tačiau ilgai verkti netekus pelningų reklaminių pasiūlymų K.Moss nereikėjo. Per kitus ateinančius metus ji sugebėjo savo pajamas padvigubinti ir be šių prekės ženklų įsikišimo, rašo „Business Insider“.

Pamela Anderson ir PETA

Nors žymi aktorė įsiamžino ne reklamoje, o kampanijoje, skatinančioje vartoti mažiau gyvulinės kilmės produktų, ir ši sukėlė skandalą.

Nuotrauką, kurioje P.Anderson pozuoja su maudymosi kostiumėliu ir pažymėtomis kūno dalimis, buvo uždrausta Monrealyje, mat ji palaikyta seksistine.

PETA nuotr./Pamela Anderson PETA reklamoje
PETA nuotr./Pamela Anderson PETA reklamoje

PETA skirtame laiške Monrealio miesto įgaliotinis Josee Rochefordas minėjo, kad reklama prieštarauja viešųjų organizacijų, nepailstamai kovojančių dėl lygybės tarp vyrų ir moterų, principus.

Tuo tarpu iš tos pačios Kanados kilusi P.Anderson spaudos konferencijoje sakė, kad jai visa tai atrodo kvaila: „Monrealis žinomas dėl savo liberalaus požiūrio, tad man tai nesuprantama.“

TAIP PAT SKAITYKITE: Dramomis, tvirkinimais vaikystėje ir trumpomis santuokomis paženklintas Pamelos Anderson gyvenimas

Ko garsenybės bijo labiausiai? Kai kurių jų fobijos – keistos ir juokingai skambančios

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis