Kaip Kardashianų šeima sugebėjo paversti viešumą šlove ir turtais

Nuo realybės šou iki kosmetikos, kompiuterinių žaidimų, drabužių linijų ir apmokamų pasirodymų – JAV garsenybių Kardashianų šeima, sumaniai naudodama rinkodarą ir socialinius tinklus, sukūrė imperiją, kuri dabar vertinama daugiau kaip 100 mln. dolerių (89 mln. eurų).
Kim Kardashian kūdikio sutiktuvių vakarėlis
Kim Kardashian su seserimis / „Instagram“ nuotr.

Garsiosios šeimos pavardė pirmadienį vėl mirgėjo antraštėse – dėl 35 metų Kim Kardashian apiplėšimo grasinant ginklu Paryžiuje, kai bene garsiausioji iš Kardashianų ir Jennerių klano sesučių neteko milijonų dolerių vertės papuošalų.

Įžūlus apiplėšimas atkreipė dėmesį ir į šio klano turtus bei gebėjimą meistriškai kalti pinigus iš savo šlovės, apsukriai išnaudojant bet kokią pasitaikiusią verslo galimybę – pradedant sekso vaizdo įrašu, baigiant mobiliųjų telefonų programėlėmis.

Turbūt kone kiekvieną dieną kuris nors šeimos narys figūruoja ant kokio nors žurnalo viršelio, paskalų skyreliuose ar socialinės žiniasklaidos diskusijose, o visas šis dėmesys užtikrina nenutrūkstamą pinigų srautą.

Sensacingas klano realybės šou „Gyvenimas su Kardašianais“ („Keeping Up With the Kardashians“), išsamiai pasakojantis apie visus šios šeimos išbandymus ir vargus, rodomas jau dvyliktą sezoną.

„Scanpix“/AP nuotr./Kim Kardashian ir Kanye Westas su dukra North Kuboje
„Scanpix“/AP nuotr./Kim Kardashian ir Kanye Westas su dukra North Kuboje

Pranešama, kad šeimai sumokama po 25 mln. dolerių už sezoną, be to, šis šou palaiko ir visą kitą Kardashianų verslą.

„Jie visi yra prekės ženklų meistrai, ypač Kim ir jos motina Kris Jenner“, – sakė socialinės žiniasklaidos rinkodaros ir viešųjų ryšių firmos „Social Muse Communications“ vadovė Christine Kirk.

Nuo pašaipų objekto iki verslininkės

„Iš pašaipų taikinio Kim pavertė save verslininke, išplėtė savo veiklą į savo vardo drabužių kūrimą ir technologijų sritį. Ji yra tarsi socialinių tinklų karalienė“, – sakė Christine Kirk.

„Instagram“ nuotr./Kim Kardashian viename iš gamybinių susitikimų kuriant jos žaidimą „Kim Kardashian: Hollywood“
„Instagram“ nuotr./Kim Kardashian viename iš gamybinių susitikimų kuriant jos žaidimą „Kim Kardashian: Hollywood“

Kaip nurodo „Forbes“, Kim Kardashian, kurios turtas vertinamas maždaug 85 mln. JAV dolerių, vien 2015-aisiais uždirbo 51 mln. JAV dolerių ir pelnė 42 vietą geriausiai apmokamų įžymybių šimtuke.

Maždaug 40 proc. jos metinio uždarbio sudaro pajamos iš kompiuterinio žaidimo „Kim Kardashian: Hollywood“.

Ši realybės televizijos žvaigždė, turi 84 mln. „Instagram“ sekėjų, kaip pranešama, gali gauti šešiaženkles sumas už pasirodymus viešuose renginiuose. Ji taip pat uždirbo daugybę pinigų iš reklamos – pavyzdžiui, kvepalų, ledinukų ir piliulių svoriui mesti.

AFP/„Scanpix“ nuotr./Khloe Kardashian, Lamaras Odomas, Kris Jenner, Kendall Jenner, Kourtney Kardashian, Kanye Westas, Kim Kardashian, Caitlyn Jenner ir Kylie Jenner
AFP/„Scanpix“ nuotr./Khloe Kardashian, Lamaras Odomas, Kris Jenner, Kendall Jenner, Kourtney Kardashian, Kanye Westas, Kim Kardashian, Caitlyn Jenner ir Kylie Jenner

Be to, ji užsidirbo ir iš asmenukių knygos „Selfish“ ir drauge su seserimis atidarė drabužių parduotuvę DASH.

Visuomenė Kim Kardashian pirmą kartą pastebėjo dėl pagarsėjusio nutekinto įrašo, kuriame matyti, kaip ji užsiima seksu su buvusiu draugu dainininku Ray J. Ji padavė į teismą įrašą paskelbusią kompaniją ir pasiekė susitarimą dėl, kaip pranešama, 5 mln. dolerių kompensacijos.

Pradinį Kardashianų šeimos turtą galima susieti su Kim velioniu tėvu Robertu Kardashianu, įtakingu pramogų verslo teisininku, kuris dirbo O.J.Simpsono gynybos komandoje. Pranešama, kad Robertas Kardashianas šeimai paliko 100 mln. dolerių patikos fondą.

Kim Kardashian motina Kris po skyrybų su Robertu Kardashianu ištekėjo už sportininko Bruce'o Jennerio, kuris dabar yra pakeitęs lytį ir vadinasi Caitlyn vardu. Pora susilaukė dviejų dukterų – Kendall ir Kylie, o 2014-aisiais nutraukė 23 metus trukusią savo santuoką.

„Cosmopolitan“ viršelis/Kylie, Kris ir Kendall Jenner bei Kim, Khloe ir Kourtney Kardashian
„Cosmopolitan“ viršelis/Kylie, Kris ir Kendall Jenner bei Kim, Khloe ir Kourtney Kardashian

Kris Jenner yra priskiriami nuopelnai dėl šeimos didelės verslo dalies ir reklamos sutarčių tvarkymo, o dukterys uoliai sekė jos pėdomis ir iš pasitaikančių galimybių sunkė viską, kas įmanoma.

„Kris Jenner vadovauja jiems visiems, ji yra tarsi organizatorė, – sakė Christine Kirk. – Bet Kim tikrai nemaža dalimi kontroliuoja savo prekės ženklą ir savo verslą.“

Kaip rodo įvairūs pranešimai, Kardashianams mokama net už parašymą „Twitter“: esą Kim gali gauti iki 10 tūkst. dolerių už žinutę, o jos seserys gali uždirbti šešiaženkles sumas už nuotraukas „Instagram“.

AFP/„Scanpix“ nuotr./Khloe Kardashian su North, Kim Kardashian, Kendall Jenner ir Kourtney Kardashian
AFP/„Scanpix“ nuotr./Khloe Kardashian su North, Kim Kardashian, Kendall Jenner ir Kourtney Kardashian

Mūsų dienomis Kim Kardashian galima drąsiai vadinti socialinių tinklų karaliene. Internete ji yra paskelbusi visokiausių dalykų – pavyzdžiui, nuotraukų, kuriose matosi jos abu vaikai arba pačios garsenybės apnuogintas užpakaliukas. Visgi jos sesuo Kendall Jenner sparčiai vejasi Kim ir kuria savąją socialinės žiniasklaidos karalystę.

Kendall Jenner turi beveik 76 mln. sekėjų „Instagram“, taip pat dominuoja socialiniame tinkle „Snapchat“, kur turi apie 10 mln. sekėjų.

Ir nors amerikiečiai jau pavargo nuo pranešimų apie kiekvieną šeimos krustelėjimą, Christine Kirk sako, kad Kardashianai ir toliau turtės, bent jau artimiausioje ateityje.

„Jei jie toliau darys tai, ką daro, ir jei Kim toliau priims sumanius sprendimus, jie ir toliau bus aktualūs“, – sakė ji.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų