Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kaip priversti Rupertą Murdochą parausti iš gėdos?

Viešas Ruperto Murdocho ir jo draugų sugėdinimas jau įgauna pagreitį. Neseniai vokiečių seksualaus apatinio trikotažo įmonė panaudojo skandalų apsuptą R.Murdocho žiniasklaidos imperiją savo naudai.
Rupertas Murdochas
Rupertas Murdochas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Reklamų nuotraukas rasite čia.

Rinkodaros kampanijos reklamose tyčiojamasi iš R.Murdocho, jo sūnaus Jameso ir buvusios „NOTW“ redaktorės Rebekos Brooks.

„Blush-Berlin“ įmonė ir jos reklamos agentūra „Glow Berlin“ sukūrė pasityčiojančią reklamą, kuri kviečia R.Murdochą ir jo sūnų „pažvelgti į mažąsias jų paslaptis“. Reklamos kūrėjai nė kiek nepasidrovėjo panaudoti vardus iš telefoninių įsilaužimų skandalo, nukopijuoti senąjį „NOTW“ logotipą ir netgi pasikviesti manekenę, savo išvaizda primenančią pačią Rebeką Brooks.

Kol kas nėra jokių žinių, ką apie šią reklamą mano pats R.Murdochas, tačiau nei kiek neabejojama, kad žiniasklaidos magnato tai tikrai nepradžiugins.

Na, ir keletas žodžių pabaigai: visada vilkėkite švarius apatinius ir stenkitės gyventi padoriai, kad netaptumėte pašiepiančių apatinio trikotažo reklamų taikiniu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos