Kambodžoje Angelina Jolie basa pozavo fotografei Annie Leibovitz

Žavioji aktorė Angelina Jolie tapo mados namų „Louis Vuitton“ reklaminės kampanijos „Core Values“ veidu. Šioje kampanijoje anksčiau dalyvavo grupės „Rolling Stones“ gitaristas Keithas Richardsas, aktorė Catherine Deneuve, buvęs Sovietų Sąjungos lyderis Michailas Gorbačiovas, tenisininkai Andre Agassi ir jo žmona Steffi Graf.
Angelina Jolie pripažįsta, kad Kambodža iš esmės pakeitė jos požiūrį į gyvenimą.
Angelina Jolie pripažįsta, kad Kambodža iš esmės pakeitė jos požiūrį į gyvenimą. / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Basa, dėvinti savo asmeninius rūbus, be ryškaus makiažo... Tokią natūralią Angeliną Jolie įamžino grasioji amerikiečių fotografė Annie Leibovitz. Fotosesija vyko Kambodžoje, Siem Reap provincijoje. 36-erių aktorė įamžinta sėdinti medinėje valtyje, žalumoje paskendusio ežero fone. Fotosesijoje, žinoma, neapsieita be „Louis Vuitton“ Alto rankinės, kuri savo vietą rado ant A.Jolie peties. Reklaminės kampanijos „Core Values“ tikslas – sustiprinti „Louis Vuitton“ prekinio ženklo esmines idėjas: mažiau apie madą, daugiau apie keliones ir kokybę.

Kodėl Kambodža?

Angelina Jolie Kambodžą „atrado“ 2000-aisiais, kai filmavosi nuotykių filme „Lara Kroft: kapų plėšikė“ („Lara Croft: Tomb Raider“). Būtent ši šalis paskatino garsią aktorę imtis humanitarinės misijos, būtent šioje šalyje Angelina Jolie įsivaikino Maddoxą. Angelina Jolie su savo gyvenimo draugu, aktoriumi Bradu Pittu įsteigė Maddoxo Jolie-Pitto fondą, kuris Kambodžoje iki šiol aktyviai vykdo plėtros ir krašto apsaugos projektus.

Kambodžoje vykusios fotosesijos nuotrauką galite pamatyti paspaudę čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis