Kardashian seserys užsimojo uždrausti brolio sužadėtinei Blac Chynai naudotis jų pavarde

Garsiosios seserys Kim, Khloe ir Kourtney Kardashian nori uždrausti savo vienintelio brolio Robo sužadėtinei Blac Chynai naudotis jų pavarde.
Kim Kardashian ir Blac Chyna
Kim Kardashian ir Blac Chyna / „Scanpix“/Xposurephotos.com nuotr.

Pavasarį su Robu Kardashianu susižadėjusi buvusi striptizo šokėja, o dabar modelis ir verslininkė Blac Chyna neilgai trukus pateikė prašymą užregistruoti jos vardą su būsima nauja pavarde kaip prekės ženklą.

Blac Chyna, kurios tikrasis vardas yra Angela Renee White, ištekėjusi už Robo žada pakeisti savo pseudonimą į rafinuočiau skambantį vardą Angela Renee Kardashian. Būtent tokį vardą ji nusprendė užsipatentuoti kaip prekės ženklą.

Tačiau tokiam sprendimui nepritarė Robo seserys, kurios, portalo TMZ žiniomis, užginčijo tokį Blac Chynos prašymą, argumentuodamos, kad tai gali „padaryti nepataisomos žalos jų reputacijai ir vardui“.​

Vis tik Blac Chynos advokatas didelio kriminalo čia nemato ir mano, kad tai – paprasčiausias nesusipratimas, mat panašių prašymų naudotis Kardashianų vardu sulaukiama labai daug ir jie visi automatiškai būna užginčijami, kas greičiausiai nutiko ir šiuo atveju.

„Instagram“ nuotr./Robas Kardashianas ir Blac Chyna
„Instagram“ nuotr./Robas Kardashianas ir Blac Chyna

„Kardashianai, kaip ir Angela ir kiti mano klientai, labai saugo savo prekės ženklus. Manau, mes neabejotinai laimėsime, nes toks iš tikrųjų jos vardas, tai ne pasisavinimas, – „People“ komentavo Blac Chynos advokatas Walteris Mosley. – Viliuosi, kad tai tik nepatyrusio teisininko klaida, kuris tiesiog taip atsako į visus prašymus ir nelabai gilinasi, kas juos pateikė.“

„Mano žiniomis, viskas tarp jos ir (Kardashianų) šeimos klostosi nuostabiai, tad man tai šokas. Bet aš manau, kad tai tik nesusipratimas“, – pridūrė advokatas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis