Kim Kardashian sesuo 21-erių Kylie Jenner oficialiai tapo jauniausia pasaulio milijardiere

Žurnalas „Forbes“ oficialiai paskelbė, kad 21-erių Kylie Jenner, sukūrusi savo vardo kosmetikos imperiją, tapo jauniausia pasaulio milijardiere, šitokius turtus susikrovusi pati. Tačiau tuoj pat kilo kalbos, kad tokio titulo Kylie ne visai verta, mat jau gimė garsių turtuolių šeimoje ir turėjo labai stiprų užnugarį.
Kim Kardashian ir Kylie Jenner
Kim Kardashian ir Kylie Jenner / „Instagram“ nuotr.

Kol kas jauniausio savo jėgomis iškilusio milijardieriaus titulas priklausė „Facebook“ įkūrėjui Markui Zuckerbergui (34 m.), kuris pirmąjį milijardą užsidirbo būdamas 23-ejų. Na o prieš Zuckerbergą buvo Billas Gatesas, milijardieriumi tapęs 32-ejų.

Nors Kylie Jenner turtai yra neginčytini, tačiau titulas „savo jėgomis iškilusi“ daug kam atrodo abejotinas ir panaudotas ne visai vietoje.

Mat šios merginos, kuri gimė privilegijuotoje turtuolių šeimoje, nuo devynerių filmuojasi realybės šou ir turi labai stiprų užnugarį, galimybės ženkliai skiriasi nuo kitų „savo jėgomis iškilusių“ turtuolių, kurie verslus pradėjo praktiškai nuo nulio.

„Instagram“ nuotr./Kim Kardashian ir jos jauniausia sesuo Kylie Jenner
„Instagram“ nuotr./Kim Kardashian ir jos jauniausia sesuo Kylie Jenner

Tačiau Kylie Jenner šeima su skeptikų kritika nesutinka ir gina merginą – nors ji ir yra iš garsios ir turtingos šeimos, visi jos pasiekimai – tik jos pačios sunkaus darbo, sumanumo ir verslumo nuopelnas. Mat savo kosmetikos verslą Kylie Jenner įkūrė 2015 metais už 250 tūkst. JAV dolerių, kuriuos užsidirbo pati iš modelio darbo reklamuodama įvairius produktus.

Skeptikai savo ruožtu atkerta, kad tie patys reklamos kontraktai atplaukė ne iš niekur, o dėl to, kad Kylie Jenner buvo žinomas ir visuomenėje matomas veidas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis