Naująją nuotrauką Kim Kardashian publikavo savo „Instagram“ paskyroje, turinčioje net 110 mln. sekėjų.
„Išliejome mano kūno kopiją ir iš jos padarysime kvepalų buteliuką“, – kadrą pakomentavo realybės šou žvaigždė.
Kad sukurtų savo garsiosios figūros repliką, Kim Kardashian privalėjo būti visiškai nuoga, tačiau „Instagram“ publikuota nuotrauka yra cenzūruota – intymiausios vietos užretušuotos, kad nepažeistų socialinio tinklo taisyklių.
Kim Kardashian figūros replika buvo reikalinga tam, kad pagal ją būtų galima pagaminti tiksliai jos kūno linkius atkartojančius kvepalų buteliukus – dar šį mėnesį prekyboje pasirodys naujas Kim prekės ženklo „KKW Fragrance“ kvapas „Body“.
„KKW Fragrance“ rinkoje debiutavo pernai lapkritį, tačiau vos pasirodę pirmieji Kim Kardashian kvepalai „Crystal Gardenia“ savo populiarumu nušluostė nosį rinkos senbuviams – vos per vieną dieną jų buvo parduota net už 10 mln. JAV dolerių!
Su tokiu rezultatu Kim Kardashian smarkiai pranoko kvepalų pasaulio milžinus, kurie investuoja didžiausius pinigus į pasaulines reklamos kampanijas. Tuo tarpu Kim Kardashian kvepalų net nebuvo galima pauostyti – jie parduodami internetu ir graibstomi remiantis vien kvapo aprašymu! Visa jų reklaminė kampanija tebuvo Kim Kardashian „Instagram“ paskyra bei keli jos pasirodymai televizijos laidose.
Praeityje Kim Kardashian yra skolinusi savo vardą įvairiausioms makiažo, kvepalų ir odos priežiūros priemonių kompanijoms, tačiau dabar ji turi nuosavas grožio kompanijas „KKW Beauty“ ir „KKW Fragrance“, generuojančias milijonus.