01 25

Kristė Kaikarytė – apie meilę mokslui, ryšį su tėvais ir nuotykius Afrikoje: „Jaučiausi kaip sapne“

Nors dviejų žinomų tėvų – Kristinos Kaikarienės ir Vyginto Kaikario pavardė pati savaime dukrai Kristei Kaikarytei (28) neša žinomumą, ji šią pavardę garsina savo darbais. LSMU doktorantė, LSMU Neuromokslų instituto Oftalmologijos laboratorijos jaunesnioji mokslo darbuotoja ir „Fi Clinica“ reklaminio turinio kūrėja jau žinoma ir mokslo pasaulyje. Retai interviu dalijanti Kristina leidosi į pokalbį su portalu Žmonės.lt ir papasakojo apie kasdienybę, kuri sukas apie pasaulio tyrinėjimą ir meilę kelionėms.
Kristės Kaikarytės akimirka Afrikoje
Kristės Kaikarytės akimirka Afrikoje / Asmeninio albumo nuotr.

„Esu antrų metų LSMU biologijos krypties doktorantė. Mano darbo tema – genų polimorformizmų sąsajos su išsėtinės sklerozės ligos pasireiškimo galimybe. Taip pat dirbu laboratorijoje, kurioje atliekami tyrimai su kitomis ligomis. Viskas fundamentiniame lygmenyje, kuris vėliau turės didelės klinikinės prasmės, įgalinant individualius diagnostikos metodus, gydymą ir profilaktiką“, – pokalbio su portalu Žmonės.lt pradžioje vardija mokslui neabejinga Kristė Kaikarytė.

Kriste, nėra sudėtinga suderinti doktorantūros mokslus su asmeniniu gyvenimu? Randate laiko laisvalaikiui?

Visko pasitaiko. Kartais, atrodo, sukrenta viskas vienu laiku į vieną vietą. Tada tenka izoliuoti save į vieną didelį mokslų burbulą ir nematyti išorinio pasaulio aplinkui. Tačiau, visada nusistatai ribas ir asmeninius apdovanojimus. Kaip tik tokia situacija pasitaikė prieš kelionę į Afriką. Teko užsidaryti namuose ir tvarkyti duomenis. Tačiau visada žinojau,

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis