Legendinio Bruce'o Lee sportinis kostiumas parduotas Honkongo aukcione už 100 tūkst. JAV dolerių

Geltonas sportinis kostiumas, kurį legendinis Rytų kovų meistras Bruce'as Lee dėvėjo vaidindamas filme „Mirtinas žaidimas“ (Game of Death), išleistame jau po jo mirties, buvo parduotas viename Honkongo aukcione už 100 tūkst. JAV dolerių.
Bruce'as Lee
Bruce'as Lee / Kadras iš filmo „Mirtinas žaidimas“

Geltonas poliesterinis kostiumas su juodais dryžiais šonuose atiteko neįvardytam dalyviui, pasiūliusiam didžiausią kainą telefonu per ketvirtadienio vakarą aukcionų namų „Spink“ organizuotą pardavimą.

Šis kostiumas buvo vienas iš 14 su Kung fu meistru Bruce'u Lee susijusių daiktų, kurie buvo parduoti už daugiau nei 2 mln. Honkongo dolerių (645 tūkst. litų).

Geltonasis kostiumas buvo vienas iš dviejų, kuriuos kung fu meistras buvo užsakęs pas savo siuvėją Honkonge filmui „Mirtinas žaidimas“.

Aukcionų namai nurodė, kad jo užtrauktukas ant nugaros buvo sugadintas filmuojant vieną kovos sceną. Jo galutinė kaina – 780 tūkst. Honkongo dolerių (255 tūkst. litų) buvo maždaug trigubai didesnė negu rodė „Spink“ išankstinės prognozės.

Bruce'o Lee sportinis kostiumas
Bruce'o Lee sportinis kostiumas

B.Lee mirė 1973 metais, nespėjęs užbaigti to filmo. Tais pačiais metais buvo išleista neišbaigta jo versija, o 1978-aisiais ji buvo papildyta trūkstamomis scenomis, naudojant dublerius.

Kolekcininkai tai pat išgraibstė ginklus, kuriuos B.Lee naudojo kurdamas „Mirtiną žaidimą“. Geltonu laku padengtus medinius nunčiakus (grandine sujungtas lazdeles), priderintus prie aktoriaus kostiumo, už 540 tūkst. Honkongo dolerių (176,7 tūkst. litų) įsigijo britas kolekcininkas George'as Philipsas – investicijų vadybininkas, dirbantis Honkonge.

Žalias rimbas su bambukine rankena buvo parduotas už 96 tūkst. Honkongo dolerių (31,4 tūkst. litų).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis