Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Laima Vaikulė tapo dizainere

Estrados primadona Laima Vaikulė trumpam tapo drabužių dizainere – ji prisijungė prie „Ivo Nikkolo“ mados ir paramos projekto „Įtakingos moterys kuria Ivo Nikkolo“. Bendradarbiavimo rezultatas – šventinės „Ivo Nikkolo“ kolekcijos pažiba tapęs L. Vaikulės sukurtas elegantiškas kombinezonas.
Laimos Vaikulės kūrinys
Laimos Vaikulės kūrinys
Temos: 1 Laima Vaikulė

Pelnas, gautas pardavus šiuos kombinezonus bus paaukotas vaikų labdaros projektui. 

Organizatorių nuotr./Laima Vaikulė
Laima Vaikulė

„Bendradarbiauti su Laima Vaikule – mums  didelė garbė. Stiliaus etalonu daugeliui moterų tapusi dainininkė, aktorė, choreografė ir režisierė ištisus dešimtmečius įkvepia daugybę moterų. Laima Vaikulė ne tik stipri asmenybė, ji žavi ir išskirtine elegancija bei kūrybiškumu“, – sako „Ivo Nikkolo“ prekės ženklą Lietuvoje valdančios bendrovės „Baltika Lietuva“ direktorė Viktorija Krolytė.       

Laimos Vaikulės sukurtas kostiumas išsiskiria asimetriškomis linijomis, sudėtingu audinio kirpimu, išieškotomis detalėmis ir prabangios vilnos audiniu. Jis įsilieja į „Ivo Nikkolo“ šventinę kolekciją, kurią kurdami dizaineriai meistriškai žaidė su šilku, aksomu, žakardu, vilna ir kailiu. Šventiškumo kolekcijai teikia ir 3D audinių dekoravimo efektas, siuvinėjimai karoliukais ar žvyneliais, nuosaikių ir ryškių spalvų žaismas, puošnūs aksesuarai.

Projektas „Įtakingos moterys kuria Ivo Nikkolo“ pradėtas 2007 m. Jame jau dalyvavo Estijos prezidento žmona Evelin Ilves, Gruzijos prezidento žmona Sandra Elisabeth Roelofs  ir kitos žinomos, įtakingos ir stilingos moterys. Pelnas, gautas pardavus žinomų moterų sukurtus drabužius, paaukojamas vaikų labdaros projektams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?