Laukiamiausia „John Lewis“ kalėdinė reklama pavergė žiūrovų širdis: pripažinta geriausia

Artėjant gražiausioms metų šventėms, pasiruošimą joms pradeda ne tik žmonės, bet ir įvairūs prekybininkai. Dauguma jų į eterį paleidžia šiltas, jaukias ir neretai širdį suvirpinančias kalėdines reklamas. Ne išimtis ir Jungtinėje Karalystėje populiarus parduotuvių tinklas „John Lewis“. Bene labiausiai laukiamoje reklamoje šiemet vaizduojami nelaimes netyčia sukeliančio drakoniuko Edgaro, gyvenančio mistiniame kaimelyje, ir jo raudonplaukės geriausios draugės Avos nuotykiai.
Parduotuvių tinklo „John Lewis“ kalėdinė reklama
Parduotuvių tinklo „John Lewis“ kalėdinė reklama / „YouTube“ nuotr.
Temos: 1 Kalėdos

Vos tik pasirodė televizorių ekranuose, žiūrovai šią kalėdinę istoriją paskelbė geriausia šventinio laikotarpio reklama. Dvi savaites Budapešte filmuotame filmuke pasakojama apie drakoniuką Edgarą, labai mėgstantį švęsti Kalėdas, tačiau nesugebantį suvaldyti savo ugninio kvėpavimo, dėl kurio jis sukelia didelių nemalonumų.

Nusiminęs fantastinis gyvūnas praranda viltį su visais kartu mėgautis gražiausiomis metų šventėmis, tačiau jam į pagalbą atskuba geriausia draugė Ava, kuri randa būdą, kaip panaudoti jo ugninius sugebėjimus ir pradžiuginti kaimo gyventojus.

Kviečiame pažiūrėti žiūrovų geriausia išrinktą reklamą:

VIDEO: Christmas 2019 Ad | John Lewis & Partners and Waitrose & Partners

Pasak „Daily Mail“, reklamos kūrėjams buvo sunku sugalvoti „tobulą pabaigą“, bet vėliau į galvą šovė mintis įtraukti partnerius „Waitrose“ ir jų kalėdinį pudingą, kurį drakoniukas kaip atsiprašymo dovaną įteikia prie stalo susirinkusiems kaimo gyventojams.

Kaip ir ankstesniais metais, šia reklama skatinama prisidėti prie gerų darbų. Šiemet „John Lewis“ bendradarbiauja su maisto labdaros organizacija „FareShare“. Prieš Kalėdas „John Lewis“ parduotuvėse ir bendruomenių centruose bus surengtos nepasiturintiems ir badaujantiems žmonėms skirtos šventinės vaišės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis