„Ledinio vandens kibiro iššūkio“ parodija: iš juoko galima ir apsiverkti

Ledinio vandens kibiro iššūkis (angl. „Ice Bucket Challenge“) išpopuliarėjo akimirksniu: vaizdo įrašais, kuriuose įsiamžino besimurkdydami lediniame vandenyje, dalijasi tūkstančiai internautų. Pasirodo, kad užsipilti ant galvos kibirą vandens gali tapti tikru iššūkiu. Tie, kuriems nepavyko, jus prajuokins iki ašarų.
Nepavykęs ledinio vandens kibiro iššūkis
Nepavykęs ledinio vandens kibiro iššūkis / Stop kadras

 

Manote, kad apsilieti lediniu vandeniu – nieko sudėtingo? Pažiūrėkite šį vaizdo įrašą ir pamatysite, kad tai pavyksta anaiptol ne visiems:

VIDEO: ALS Ice Bucket Challenge Fails Compilation | Best Fails So Far

Lietuvoje ledinio vandens kibiro iššūkis taip pat plinta kaip virusas, tik ne visi jo dalyviai prisimena tikrąjį akcijos tikslą ir apsiliejimą vandeniu paverčia tiesiog pramoga.

„Ice Bucket Challenge“ idėja ir taisyklės:

Šis iššūkis padeda rinkti lėšas organizacijai, ieškančiai vaisto nuo šoninės amiotrofinės sklerozės. Tai progresuojanti dalies nervų sistemos, atsakingos už valingus judesius, liga – ilgainiui šoninė amiotrofinė sklerozė sutrikdo gebėjimą kontroliuoti raumenis, kurie užtikrina judėjimą, kalbėjimą, valgymą, kvėpavimą.

Per 24 valandas, kai tau yra metamas šis iššūkis, privalai nusifilmuoti ir paviešinti, kaip tau ant galvos yra pilamas ledinis vanduo arba ledukų pilnas kibiras. Tada iššūkį įvykdęs žmogus meta iššūkį kitiems trims žmonėms.

Tiesa, šios akcijos taisyklės nėra visiškai aiškios ir nėra bendro sutarimo, kada ir kiek pinigų aukoti. Štai pirmuoju variantu iššūkį priėmęs žmogus organizacijai paaukoja 10 JAV dolerių, o iššūkio neįvykdęs aukoja 100 JAV dolerių. O kitu atveju 100 JAV dolerių aukoja tik tas, kuris atsisako iššūkio, o jį įvykdęs žmogus neaukoja nieko – šis variantas sulaukė kritikos, mat tokiu atveju ledinės maudynės tampa ne kilniu poelgiu, o išsisukimu nuo aukos. Vis tik garsenybės, norėdamos išvengti kritikos, noriai priima tiek iššūkį, tiek aukoja pinigus, o kai kurios – net ir gerokai daugiau nei 100 JAV dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis