Pirmadienį Paryžiaus mados savaitėje pristatytoje „Louis Vuitton“ reklamoje matyti Prancūzijos trispalvė, o vėliavos viduryje – didžiulė raidė „V“, kuri yra „Louis Vuitton“ prekės ženklo simbolis.
Tačiau V.Zelenskio vyriausiasis patarėjas Michailas Podoliakas sekmadienį supeikė prancūzų prekės ženklą „Louis Vuitton“, teigdamas, kad bendrovė savo reklamine kampanija neva siekė padaryti aliuziją į Rusiją, kurios vėliavos spalvos taip pat, kaip ir Prancūzijos, yra raudona, mėlyna ir balta.
M.Podoliakui užkliuvo ir simbolis „V“, kuris yra naudojamas rusų kariuomenėje. Rusijos kariuomenė simboliškai naudoja raidę „V“, žyminčią „tiesos stiprybę“, ir raidę „Z“, reiškiančią „pergalę“.
„Elitiniai mados namai, orientuoti į Rusijos nouveau turtuolius, nusprendė viešai pasipuikuoti agresijos simboliais. Prabanga kvepia geriau, kai yra aplaistyta krauju, tiesa, Louis Vuitton?“ – „Twitter“ paskyroje rašė Ukrainos prezidento patarėjas.
Mados namai „Louis Vuitton“ šios situacijos kol kas nekomentavo.
Tiesa, kai kurie internautai pastebėjo, kad prekės ženklas „Louis Vuitton“ tokią vėliavą virš savo parduotuvių yra iškėlęs daugiau nei dešimtmetį, o raidę „V“ savo logotipe naudoja kone nuo pat 1901 metų.