„Mano karaliaus“ režisierės naujame filme „DNR“ vaidina prancūzų kino žvaigždynas

Po itin sėkmingo filmo „Mano karalius“, prancūzų aktorė ir režisierė Maïwenn į kino teatrus grįžta su šeimynine drama „DNR“ („DNA“, 2020), žvelgiančia į komplikuotus jos narių santykius. Kanų ir San Sebastiano kino festivaliuose pristatytame kūrinyje vaidina Prancūzijos kino žvaigždynas: Fanny Ardant, Louis Garrrel, Marine Vacth ir pati Maïwenn. Filmas Lietuvos kino teatruose rodomas nuo spalio 22 d.
Filmas „DNR“
Filmas „DNR“ / Malgosia ABRAMOWSKA nuotr.
Temos: 2 Kinas Premjera

Asmeninės patirtys

Gražuolę Než (Maïwenn) su Amy Winehouse sieja ne tik ekspresyvus makiažas, bet ir bjaurokų artimųjų būrys: karštakošė motina (Fanny Ardant), savanaudiška sesuo (Marin Vact), visada ironizuojantis buvęs partneris (Louis Garrel). Šeimos nariai nustodavo bartis tik visų mylimo senelio akivaizdoje. Tačiau jis ką tik paliko šį pasaulį… Iš ilgą šviesų gyvenimą, prasidėjusį Alžyre ir pasibaigusį Paryžiuje, nugyvenusio senelio Než paveldėjo ne tik ugningą sielą, bet ir tapatybės klausimus, kurie neramina ne vieną šiuolaikinių prancūzų kartą. Než nusprendžia atlikti DNR tyrimą ir leistis į savo šaknų paieškas. Tačiau jos širdis pasirenka nelaukdama rezultatų.

VIDEO: DNK TRL LT HD

Ši istorija Maïwenn – itin asmeniška, tačiau, kaip teigia režisierė, negalėtų šio filmo vadinti autobiografiniu: „Nemeluosiu, senelio veikėjas primena manąjį, kaip ir mano vaidinama Než yra panaši į mane. Tačiau atsisakau „DNR“ vadinti autobiografiniu filmu.“

Kino kūrėjai buvo svarbu išsiaiškinti pačios santykį su praeitimi, todėl ji pasinėrė į savo tapatybės paieškas. „Mano sielą taip buvo apsėdę šie klausimai, kad net negalėdavau užmigti naktimis. Įnykau į savo kilmės paieškas, tačiau pajutau ją atradusi tik nuvykusi į Alžyrą. Ten pasijutau lyg sugrįžusi į motinos gimdą. Todėl nusprendžiau apie tai sukurti filmą“, – pasakojo režisierė.

Malgosia ABRAMOWSKA nuotr./Filmas „DNR“
Malgosia ABRAMOWSKA nuotr./Filmas „DNR“

Prancūzijos kino desantas

Gimusi menininkės ir aktorės šeimoje Maïwenn nuo mažens vaidino kine. Tarptautinio dėmesio ji sulaukė įkūnijusi Divą Plavalaguną Luco Bessono filme „Penktasis elementas“. Jos režisuotas filmas „Polisse“ 2011 m. Kanų kino festivalyje buvo apdovanotas Žiuri prizu, o 2015 m. aktorei Emmanuelle Bercot Kanuose įteiktas Geriausios aktorės apdovanojimas už filmą „Mano karalius“.

Naujausias aktorės ir režisierės filmas „DNR“ taip pat išsiskiria garsių aktorių gausa, kurie įkūnija Než šeimos narius. Prancūzų kino legenda Fanny Ardant už François Ozono „8 moteris“ išrinkta Geriausia Europos aktore, vaidina pagrindinės veikėjos motiną. „Nuo pat pradžių norėjau, kad ji vaidintų mano filme. Ji atrodo lygiai taip pat, kaip įsivaizdavau veikėją. Žinoma, norėjau susipažinti su ja kaip moterimi. Kartą ją išgirdau tinklalaidėje, kuri mane užbūrė ir, galiu pripažinti, darbas su ja manęs nenuvylė“, – apie F.Ardant kalbėjo režisierė.

Prancūzijoje Maïwenn savo išvaizda dažnai lyginama su kita aktore Marine Vacth, „DNR“ suvaidinusi jos nutolusią seserį. „Ilgą laiką norėjau su ja dirbti. Ją pasirinkau ne todėl, kad žmonės mano, jog mes panašios. Vos tik kai ją išvydau filme F.Ozone filme „Jauna ir graži“ supratau, kad mes iš tos pačios planetos, tarsi ją supratau“, – teigė režisierė.

Buvusio Než partnerio vaidmuo atiteko kino žvaigždei Louis Garreliui, kuris, pasak Maïwenn, išties realybėje primena savo įkūnytą veikėją:

„Visada norėjau filmuoti L.Garrelį. Jis – mano mūza! Žinojau, kad į šią dramatišką istoriją jis įneš humoro. Žmonės nežino, tačiau jis yra lygiai toks pats realiame gyvenime – labai juokingas. Norėjau pasinaudoti jo humoru, intelektualumu ir geranoriškumu.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis