02 22

„Meilė yra...“ Romantiškiausius komiksus sukūrusios poros istorija, kuri baigėsi tragiškai

Kas gi nežino kramtomosios gumos „Love is...“ („Meilė yra...“), kurioje paslėptas lapelis su mielu komikso paveikslėliu ir žinute apie meilę? Tačiau ne visi nutuokia, kad šie jaudinantys komiksų personažai turėjo realius prototipus. Mergina – Naujosios Zelandijos dailininkė Kim Grove, o tamsiaplaukis berniukas – jos vyras italas Roberto Casali. Susipažinkime su šia gražia ir kartu liūdna (dėl tragiškos pabaigos) meilės istorija...
Kim Casali su vyru Roberto Casali ir sūnumi Stefano, kramtomoji guma „Love is...“
Kim Casali su vyru Roberto Casali ir sūnumi Stefano, kramtomoji guma „Love is...“ / Vida Press nuotr.

Lemtingas susitikimas slidininkų klube

Kaip žinia, septintojo dešimtmečio pabaigoje hipių kultūra Vakarų visuomenėje pasiekė aukščiausią tašką. Hipiai skelbė pacifizmą ir dainavo apie meilę kiekviename gatvės kampe. Būtent šio judėjimo įtakoje užaugo ir Naujosios Zelandijos menininkė Kim Grove. Ji augo geroje šeimoje, puikiai mokėsi, bet visada svajojo pakeliauti po pasaulį. Tad sulaukusi 19 metų, leidosi į kelionę po Australiją, Europą ir JAV.

Kim apsigyveno saulėtoje Kalifornijoje. Vieną dieną, norėdama išmokti slidinėti, ji nuvyko į slidinėjimo klubą Los Andžele. Ten Kim iš karto pastebėjo vyrą... Tai buvo jos likimas, nes nuo pat pirmo žvilgsnio jos širdis ėmė plakti greičiau. Gražuolis tamsiaodis italas Roberto Casali buvo ne tik žavus, bet ir protingas bei sėkmingas inžinierius. Kim iš karto suprato, kad Roberto – jos gyvenimo meilė.

Piešiniai ant servetėlių kaip jausmų prisipažinimas

Iš pradžių Roberto net nepastebėjo Kim, o merginai buvo nedrąsu tiesiog prieiti prie jo ir prisistatyti. Vietoj to ji

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis