Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Militaristinė Katy Perry papuošė itališką vyrams skirtą „Vogue“

Populiarioji dainininkė Katy Perry (27) tapo itališko vyrams skirto žurnalo „L'Uomo Vogue“ liepos-rugpjūčio mėnesio viršelio veidu.
Katy Perry
Katy Perry / „L'Uomo Vogue“ viršelis

Atlikėja šiuo metu itin reklamuojama ne atsitiktinai – pasaulio kino teatrus liepos pradžioje pasieks dokumentinis filmas „Katy Perry: Part of Me 3D“. Žurnalui „L‘Uomo Vogue“ Katy Perry pozavo išraiškingoje fotosesijoje su militaristiniais motyvais. Prieš fotografo Francesco Carrozzini objektyvą ji demonstravo unikalius vokiečių dizainerio Philippo Pleino, taip pat prekės ženklų „Ports 1961“ ir „Dolce & Gabbana“ kūrinius.

Nuotraukas papildančiame interviu Katy atviravo apie savo stilių, muziką, tos pačios lyties asmenų santuokas ir net popkaralienę Madonną. „Manau, kad Madonna, ypač savo karjeros pradžioje, sugebėjo nuolat evoliucionuoti, kas kartą pasirodyti gerbėjams vis kitokia, ji išlaikė susidomėjimą todėl, kad klausytojai niekuomet nežinojo, ką jie išvys kitame koncerte. Išskirtinio stiliaus ir popkaralienės elegesio keliamas emocijas stiprino jos profesionali muzika. Norėčiau, kad ir man taip pasisektų, kad po dešimties metų manimi vis dar būtų domimasi“, – sakė K.Perry.

Dainininkė taip pat kalbėjo tikinti žmonių lygybe ir meile, nepažįstančia jokių ribų. „Gimiau šeimoje, kurioje homoseksualių asmenų klausimas buvo apipintas daugybe išankstinių nuostatų, sugebėjau šį negatyvą išgyvendinti. Džiaugiuosi, kad visuomenė sparčiai progresuoja“, – teigė ji.

Katy Perry nuotraukų itališkajam „L‘Uomo Vogue“ pamatyti galite paspaudę čia.

VIDEO: Katy Perry Part of Me 3D Concert Film - Official Theatrical Trailer #2 2012 (HD)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos