Mirė legendinė JAV televizijos asmenybė, ilgametis „Mis Amerika“ vedėjas Regis Philbinas

Savaitgalį, eidamas 89 metus, mirė garsus JAV televizijos veteranas Regis Philbinas, pranešė užsienio žiniasklaida.
Regis Philbinas
Regis Philbinas / Vida Press nuotr.

„Apimti gilaus sielvarto pranešame, kad praeitą naktį dėl natūralių priežasčių, likus savaitei iki jo 89-to gimtadienio, mirė mūsų mylimas Regis Philbinas, – teigiama liepos 25 d. CNN atsiųstame laidų vedėjo artimųjų pranešime.

Jo šeima ir draugai liks amžinai dėkingi už kartu su juo praleistą laiką – už jo šilumą, jo legendinį humoro jausmą ir išskirtinį sugebėjimą kiekvieną dieną paversti tuo, apie ką verta kalbėti.“

„Dėkojame jo gerbėjams už nepaprastą paramą visą jo daugiau nei 60 metų trukusią karjerą ir prašome privatumo mums gedint jo netekties“, – tęsiama pranešime.

Regis Philbinas vedė įspūdingą kiekį televizijos projektų ir laidų, kurių viena – ryto pokalbių laida „Live with Regis and Kathie Lee“, kurios vedėja taip pat buvo Kathie Lee Gifford, veliau pakeista Kelly Ripos (laida buvo pervadinta į „Live with Regis and Kelly“).

Vida Press nuotr./Kelly Ripa ir Regis Philbinas
Vida Press nuotr./Kelly Ripa ir Regis Philbinas

Vieni žinomiausių jo vestų projektų – „Miss Amerika“ grožio konkursai ir žaidimas „Who Wants to be a Millionarie“.

Regis Philbinas – net 37 kartus nominuotas „Daytime Emmy“ apdovanojimams, kurių laimėjo net šešis. 2008-aisiais jis apdovanotas už viso gyvenimo nuopelnus, na o pora metų anksčiau jo vardas įrašytas Nacionalinės transliuotojų asociacijos ir Televizijos akademijos šlovės muziejuose.

Legendinei televizijos asmenybei priklauso ir daugiausiai JAV televizijos eteryje praleistų valandų rekordas. Pasak Guinnesso pasaulio rekordų, tiesioginiame eteryje jis praleido 16 700 valandų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis