Moterys sukilo prieš tai, kad reklamose jos vaizduojamos kaip daiktai: „Nustokite mus žeminti“

Sausio mėnesį startavo įtaigus socialinis projektas #WomenNotObjects (liet. Moterys nėra daiktai), skatinantis nustoti žeminti moteris reklamose ir vaizduoti jas kaip daiktus.
Socialinis projektas #WomenNotObjects
Socialinis projektas #WomenNotObjects / Stop kadras

#WomenNotObjects kūrėjai 2015-ųjų lapkričio 18-ąją į „Google“ paieškos sistemą įvedė frazę „moters objektizavimas“ ir surado šimtus tūkstančių atvejų, kuomet moteris, dažnai apsinuoginusi, reklamoje vaizduojama tiesiog kaip priemonė parduoti absoliučiai bet kokį daiktą.

TAIP PAT SKAITYKITE: Prabangios juvelyrikos reklama kelia pasaulinę pasipiktinimo bangą

Kelios iš šių reklamų buvo panaudotos kuriant įtaigų vaizdo siužetą, kuriame moterys sarkastiškai atsiliepia apie reklamas, žeminančias jų orumą.

Peržiūrėti turinį naujame langehttp://static.boredpanda.com/blog/wp-content/uploads/2016/01/sexism-women-objectification-advertising-womennotobjects-1.gif

„Dievinu oraliniu būdu tenkinti sumuštinius“, – sako viena moteris, rankose laikydama seksistinę užkandinių tinklo „Burger King“ reklamą.

„Aš mėgstu miegoti su vyrais, kurie nežino mano vardo“, – sarkastiškai apie lipnių lapelių reklamą atsiliepia kita moteris.

„Raktas į mano širdį – vyras, kvepiantis vagina“, – vyriškų „Tom Ford“ kvepalų reklamą komentuoja kita moteris.

„Aš esu tavo motina/dukra/sesuo/kolegė/vadovė/direktorė. Nekalbėk su manimi šitaip“, – įtaigiai socialinę reklamą, priverčiančią susimąstyti, užbaigia jos kūrėjai. 

VIDEO: We Are #WomenNotObjects

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis