MTV vaizdo klipų mėlynasis kilimas: muzikos šventė panašėjo į cirką

Sekmadienio naktį Inglvude Kalifornijoje praūžė vienas didžiausių vakarėlių metuose – triukšmingi ir ryškūs MTV vaizdo klipų apdovanojimai.
Sophie Beem, Noah Cyrus, Nicki Minaj ir Jaredas Leto
Sophie Beem, Noah Cyrus, Nicki Minaj ir Jaredas Leto / „Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 MTV

Daugiau apie MTV vaizdo klipų apdovanojimus – kas tapo nugalėtojais, ir kas vyko ant scenos, skaitykite ČIA.

Tradiciškai šiuose apdovanojimuose žvaigždės labiau atsipalaiduoja ir leidžia pasireikšti savo fantazijai – aprangos kodas nėra toks formalus kaip kituose apdovanojimuose, tad kaip tik iš svečių tikimasi įdomesnių, ryškesnių, seksualesnių ar kaip nors iššaukiančių apdarų.

VIDEO: MTV vaizdo klipų apdovanojimai: mėlynojo kilimo svečiai

Tiesa, šitaip pradedama balansuot ant labai siauros ribos: kas yra originalu arba seksualu, o kas – jau juokinga ar vulgaru...

Šiemet į save akis dar kartą atsukti privertė kelios žvaigždės: tai rožiniu lateksiniu kostiumu apsirengusi reperė Nicki Minaj, realybės šou „Teen Mom“ žvaigždė Farrah Abraham, įšokusi į nesibaigiančius auksinius aukštakulnius, nesėkmingai šiuo metu madingą pižamos interpretaciją išbandžiusi dainininkė Sophie Beem, Miley Cyrus sesuo Noah Cyrus, pasirinkusi juodus ilgaaulius aukštakulnius, o vietoje suknelės – tiesiog didelį džemperį, ir Jaredas Leto, su blizgančiu apsiaustu priminęs cirko magą.

Tarp blogiausiai tą vakarą apsirengusių minimos ir dainininkė Kesha, didžėjus Calvinas Harrisas, dizaineris Jeremy Scottas, Paris Jackson ir kt.

Tiesa, netrūko ir tų, kurių pasirodymas ant mėlynojo kilimo sulaukė daugybės aikčiojimų ir susižavėjimo šūksnių: tai renginio vedėja Katy Perry, dainininkės Demi Lovato, Hailee Steinfeld, aktorė Vanessa Hudgens, modelis Hailey Baldwin ir kt.

Daugiau MTV apdovanojimų svečių ir jų aprangos derinių – 15min galerijoje:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis