Mylimieji Sienna Miller ir Tomas Sturridge'as tapo „Burberry“ reklaminiais veidais

Aktorė Sienna Miller su mylimuoju Tomu Sturridge'u tapo garsiojo britų prekinio ženklo „Burberry“ reklaminiais veidais, praneša „People“.
Sienna Miller ir Tomas Sturridge'as
Sienna Miller ir Tomas Sturridge'as / „Scanpix“/„Sipa Press“ nuotr.

„Burberry“ fotosesijos nuotraukas galite pamatyti paspaudę čia.

Gandai, kad porelė bendradarbiaus su „Burberry“, sklandė jau keletą mėnesių. Prestižiniame „Met Gala“ renginyje Sienna su Tomu pasirodė nuo galvos iki kojų apsirengę „Burberry“ drabužiais, taip dar labiau paaštrindami kalbas.

Fotografo Mario Testino darytose nuotraukose Sienna ir Tomas neslepia aistros vienas kitam. Vienoje nuotraukų jiedu užfiksuoti besibučiuojantys, koketiškai veidus prisidengę leopardo raštais marginta rankine.

„Buvo tikras malonumas dirbti su Sienna ir Tomu bei įamžinti tarp jų tvyrančią magiją“, – sakė „Burberry“ mados namų vyriausiasis dizaineris Christopheris Bailey.

31-erių Sienna ir 27-erių Tomas reklamuoja 2013–2014-ųjų rudens–žiemos „Burberry“ kolekciją. Aktorių pora kartu yra nuo 2011-ųjų, jiedu augina beveik metukų dukrą Marlowe.

VIDEO: Sienna Miller su mylimuoju Tomu Sturridge'u „Burberry“ reklamoje

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis