Reklaminė kampanija, kurios ašimi tapo mini filmas „Užmerk akis ir pagalvok apie Kalėdas“, šiemet stebina naujais įžymiais veidais.
Be Naomi Campbell ir jos mamos kampanijos veidais tapo aktoriai Kristin Scott Thomas ir Mattas Smithas bei dainininkė M.I.A.
Šią kampaniją režisavo bei fotografavo britų menininkė bei fotografė Juno Calypso, kuri kiek neįprastai pažvelgė į britiškas Kalėdų tradicijas bei skirtingų žmonių sukuriamus ritualus. Nuo nenuspėjamo britiško oro ar vėluojančių traukinių iki Kalėdų vakarienių bei buvimo su visa šeima – Juno Calypso objektyvas visa tai parodo naujai.
„Man didelė garbė vėl būti „Burberry“ veidu – ypač šventinėje reklamoje, kurios jau tapo savotiška tradicija, jų laukia bene visi. Visuomet mėgau „Burberry“ dėl išskirtinai britiško stiliaus, tad man garbė dirbti su tokia puikia komanda, kurios dalimi šįkart tapo ir mano mama Valerie. Buvimas kartu priminė daug malonių akimirkų iš praeities, vaikystės išdaigų“, – kalbėjo reklamos žvaigždė Naomi Campbell.
O jai antrina modelio mama – vien į ją pažiūrėjus aišku, iš kur Naomi paveldėtojo pavydėtinus genus.
„Paskutinį kartą kartu su Naomi fotografavausi prieš ketverius metus, tad smagu grįžti į fotosesijos aikštelę kartu su ja. Visuomet stebiu savo dukrą ir žaviuosi jos profesionalumu, patirtimi, tad kartu su ja tapti „Burberry“ reklamos dalimi man be galo malonu“, – sakė supermodelio mama.