Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naomi Campbell kalėdinėje fotosesijoje įsiamžino su 67-erių mama: atrodo tarsi bendraamžės

Garsieji britų mados namai „Burberry“ pristatė savo naująją kalėdinę reklamos kampaniją, kurios centre – britiškų Kalėdų ypatybės bei išskirtinumas. Šioje kampanijoje įsiamžino supermodelis Naomi Campbell (48 m.), ir ne viena, o su savo mama Valerie Morris-Campbell (67 m.)!
Naomi Campbell su mama Valerie Morris-Campbell
Naomi Campbell su mama Valerie Morris-Campbell / „Burberry“/Juno Calypso nuotr.

Reklaminė kampanija, kurios ašimi tapo mini filmas „Užmerk akis ir pagalvok apie Kalėdas“, šiemet stebina naujais įžymiais veidais.

Be Naomi Campbell ir jos mamos kampanijos veidais tapo aktoriai Kristin Scott Thomas ir Mattas Smithas bei dainininkė M.I.A.

Šią kampaniją režisavo bei fotografavo britų menininkė bei fotografė Juno Calypso, kuri kiek neįprastai pažvelgė į britiškas Kalėdų tradicijas bei skirtingų žmonių sukuriamus ritualus. Nuo nenuspėjamo britiško oro ar vėluojančių traukinių iki Kalėdų vakarienių bei buvimo su visa šeima – Juno Calypso objektyvas visa tai parodo naujai.

VIDEO: Close Your Eyes and Think of Christmas

„Man didelė garbė vėl būti „Burberry“ veidu – ypač šventinėje reklamoje, kurios jau tapo savotiška tradicija, jų laukia bene visi. Visuomet mėgau „Burberry“ dėl išskirtinai britiško stiliaus, tad man garbė dirbti su tokia puikia komanda, kurios dalimi šįkart tapo ir mano mama Valerie. Buvimas kartu priminė daug malonių akimirkų iš praeities, vaikystės išdaigų“, – kalbėjo reklamos žvaigždė Naomi Campbell.

„Burberry“/Juno Calypso nuotr./Naomi Campbell su mama Valerie Morris-Campbell
„Burberry“/Juno Calypso nuotr./Naomi Campbell su mama Valerie Morris-Campbell

O jai antrina modelio mama – vien į ją pažiūrėjus aišku, iš kur Naomi paveldėtojo pavydėtinus genus.

„Paskutinį kartą kartu su Naomi fotografavausi prieš ketverius metus, tad smagu grįžti į fotosesijos aikštelę kartu su ja. Visuomet stebiu savo dukrą ir žaviuosi jos profesionalumu, patirtimi, tad kartu su ja tapti „Burberry“ reklamos dalimi man be galo malonu“, – sakė supermodelio mama.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai