Nauja oficiali Harry ir Meghan „Instagram“ paskyra pasiekė pasaulio rekordą

Antradienį britų princas Harry ir jo žmona Sasekso hercogienė Meghan atidarė savo oficialią bendrą paskyrą „Instagram“ socialiniame tinkle, kuri sulaukė neįtikėtino populiarumo – net pasiekė pasaulio rekordą!
Princas Harry ir Sasekso hercogienė Meghan
Princas Harry ir Sasekso hercogienė Meghan / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Harry ir Meghan paskyra @SussexRoyal per pirmą veikimo pusvalandį surinko 150 tūkst. sekėjų, o po pirmos paros jų buvo jau 2,2 mln. Šią akimirką jų paskyrą seka jau 3,3 mln. žmonių.

Tarp karališkosios poros sekėjų yra ir tokių garsenybių kaip Davidas Beckhamas, Gwyneth Paltrow, Emma Roberts ar Priyanka Chopra.

Na o pagerinti pasaulio rekordui karališkajai porai prireikė 5 valandų ir 45 minučių – per tiek laiko paskyra surinko milijoną sekėjų. Ir tai – greičiausias rezultatas pasaulyje, kurį jau oficialiai patvirtino ir Guinnesso rekordų knyga.

Anksčiau šis rekordas priklausė korėjietiškos popmuzikos žvaigždei Kang Daniel – jis milijoną „Instagram“ sekėjų šį sausį surinko per 11 valandų ir 36 minutes. Dar prieš tai oficialus pasaulio rekordininkas buvo popiežius Pranciškus – jam susikūrus „Instagram“ paskyrą 2016-aisiais, milijonas sekėjų susibūrė per pirmas 12 valandų.

Įdomumo dėlei, oficiali Kensingtono rūmų, kuruojančių princo Williamo ir Kembridžo hercogienės Catherine veiklą, paskyra „Instagram“ tinkle turi 7,3 mln. sekėjų. Anksčiau ši paskyra buvo bendra ne tik Williamo ir Catherine, bet ir Harry, o jam vedus – dar ir Meghan. Tačiau atskyrus abiejų šeimų administracijas, nuspręsta sukurti ir atskiras socialinių tinklų paskyras.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Princas Harry ir Sasekso hercogienė Meghan Markle
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Princas Harry ir Sasekso hercogienė Meghan Markle

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis