Kaip praneša telegraph.co.uk, mados kritikai dažnai skeptiškai vertina dizainerių ir muzikos „dievukų“ sąjungas, tačiau 28-erių J.Timberlake‘as mados pasauliui puikiai tinka. Jis prieš visą madingųjų „grietinėlę“ kartu su kolekcijos bendraautoriais pristatė prekės ženklą „William Rast“. Juo pažymėti drabužiai, pasak kritikų, nors ir griežtų linijų, bet „rokenroliški“. „William Rast“ apranga, tvirtinama, išsaugojo Amerikos audinių paveldą, suvienijo baikerių kultūrą ir Laukinių Vakarų dvelksmą.
J.Timberlake‘as, šią savaitę žurnalo GQ tituluotas vienu iš 10-ies stilingiausių Amerikos vyrų, tik vienas iš keturių „William Rast“ sukūrusių dizainerių. Jis dirbo kartu su geriausiu draugu nuo mokyklos laikų – Trace‘u Ayala, švedų dizaineriu Johanu Lindebergu ir jo itale žmona Marcella.
Prekės ženklo pavadinimas „William Rast“ buvo skirtas J.Timberlake‘o ir T.Ayalos senelių garbei. Dizainerių tikslas – per artimiausius dvejus metus savo kūryba reprezentuoti realistišką, kietai elegantišką stilių. Jie ketina kurti energingiems, stipriems žmonėms skirtus drabužius ir kuo labiau nutolti nuo „mergaitiškų dalykėlių“. Dizaineris Johanas Lindebergas people.com sakė, kad visi „William Rast“ kūrėjai – tarsi viena šeima. „Kalbamės apie viską, Justinas net kartais padirba už mūsų dukrelės auklę“, – džiaugėsi dizaineris. J.Timberlake‘as jam pritarė tvirtindamas, kad visas jų ketvertukas įkvepia vienas kitą, o jo mergina aktorė Jessica Biel teigė besididžiuojanti mylimojo kūryba.
Niujorke savo naująją, jau antrąją, kolekciją pristatė ir stileiva Victoria Beckham.