Naujas Post Malone įvaizdis: pasidarė tatuiruotę, o kad ji geriau matytųsi – nusiskuto plaukus

Jei galvojote, kad Post Malone liovėsi darytis tatuiruotes ant veido, klydote. Hito „Better Now“ atlikėjas savaitgalį instagrame savo sekėjams pristatė naują piešinį ir vasariškus išvaizdos pokyčius. Asmenukėje reperis įamžino kaukolės tatuiruotę ir plikai nuskustą galvą.
Nauja Post Malone tatuiruotė
Nauja Post Malone tatuiruotė / „Instagram“ ir Vida Press nuotr.

Kaip matosi nuotraukoje, ant Post Malone galvos atsirado nauja tatuiruotė – liepsnojančios kaukolės piešinys. O kad šis geriau matytųsi, reperis nusiskuto galvą.

„Nusikirpau plaukus dar trumpiau, be to, skeletai yra kieti“, – po fotografija rašė atlikėjas

Visai neseniai 24-erių reperis ant tatuiruotėmis išmarginto veido pasidarė dar vieną piešinį – kraujuojančio diskinio pjūklo. Apie tai daugiau skaitykite ČIA.

TAIP PAT SKAITYKITE: Keistas Post Malone elgesys koncerte išgąsdino jo gerbėjus: baiminamasi dėl atlikėjo sveikatos

Ant žvaigždžių veidų tatuiruotės piešiamos ne be reikalo: tai – investicija į ateitį?

Šių metų pradžioje atlikėjas Post Malone apie savo tatuiruočių kolekciją išsamiau papasakojo „GQ“, tačiau prieš tai, dar 2016-aisiais, reperis leidiniui teigė ketinantis ant veido išsitatuiruoti kardą ir šį pažadą ištesėjo.

„Kardai yra šaunūs ir aš jais visada domėjausi, dar kai buvau vaikas, tad, pamaniau, ar yra geresnis būdas supykdyti mamą nei dideliu protestu ant veido, – sakė jis. – Man atrodo, kad dėl veido tatuiruočių į mane įdomiau žiūrėti, tad kur man trūksta grožio, aš bent jau esu intriguojantis.“

Vida Press nuotr./Post Malone
Vida Press nuotr./Post Malone

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis