Naujoje „Džiumandži“ versijoje vaidins Dwayne'as Johnsonas ir Kevinas Hartas

Po daugiau kaip 20 metų į kino ekranus bus sugrąžinta fantastinė nuotykių komedija „Džiumandži“ („Jumanji“). Patvirtinta, kad naujoje versijoje vaidins veiksmo filmų žvaigždė Dwayne'as Johnsonas (43 m.) ir komikas Kevinas Hartas (36 m.).
Dwayne'as Johnsonas ir Kevinas Hartas komedijoje „Central Intelligence“
Dwayne'as Johnsonas ir Kevinas Hartas komedijoje „Central Intelligence“ / Kadras iš filmo

Kaip praneša „Variety“ šaltiniai, Dwayne'as Johnsonas ir Kevinas Hartas susitarė su filmo kūrėjais ir patvirtino savo dalyvavimą projekte.

Naujoji „Džiumandži“ versija būtų antras bendras žiūrovų itin mėgstamų aktorių Dwayne'o Johnsono ir Kevino Harto darbas – jie kartu jau nusifilmavo veiksmo komedijoje „Central Intelligence“, kuri kino ekranus pasieks šią vasarą.

Pranešama, kad naujoji „Džiumandži“ versija bus pradėta filmuoti jau šį rudenį, o kino teatrus turėtų pasiekti 2017-ųjų vasarą.

Kadras iš filmo/Dwayne'as Johnsonas ir Kevinas Hartas komedijoje „Central Intelligence“
Kadras iš filmo/Dwayne'as Johnsonas ir Kevinas Hartas komedijoje „Central Intelligence“

Žmonės.lt primena, kad originalioji „Džiumandži“ versija su komiku Robinu Williamsu kino teatrus pasiekė 1995-aisiais prieš pat Kalėdas. Nors kino kritikai liko abejingi, tačiau filmas sudomino žiūrovus ir net pateko į pelningiausių tų metų filmų dešimtuką („Džiumandži“ buvo sukurtas už 65 mln. JAV dolerių, o pasaulio kino teatruose uždirbo 263 mln. JAV dolerių).

Vida Press nuotr./Bonnie Hunt, Robinas Williamsas, Bradley Pierce'as ir Kirsten Dunst filme „Džiumandži“ (1995 m.)
Vida Press nuotr./Bonnie Hunt, Robinas Williamsas, Bradley Pierce'as ir Kirsten Dunst filme „Džiumandži“ (1995 m.)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis