Nuo koronaviruso mirė vaikinų grupės „Dream Street“ narys Chrisas Trousdale'as: jam tebuvo 34-eri

Dar viena koronaviruso auka – 1999-2002 metais gyvavusios vaikinų grupės „Dream Street“ narys, solinę karjerą pastaruoju metu vystęs Chrisas Trousdale'as. Atlikėjui, kurio gyvybę pasiglemžė COVID-19, buvo vos 34 metai.
Chrisas Trousdale'as
Chrisas Trousdale'as / Vida Press ir „Scanpix“ nuotr.

Vos už savaitės, birželio 11-ąją, vyras turėjo švęsti savo 35-ąjį gimtadienį.

Žinia apie atlikėjo mirtį nuo COVID-19 komplikacijų buvo išplatinta instagrame. Čia teigiama, kad Chrisas mirė birželio 2-ąją, antradienį.

„Jis buvo šviesa daugeliui ir bus labai pasiilgtas savo šeimos, draugų ir gerbėjų visame pasaulyje. Ir nors atrodė, kad jis priklauso mums visiems, šeima prašo šiuo metu gerbti jos privatumą“, – rašoma pranešime, kuris publikuotas oficialioje atlikėjo paskyroje.

Žinią apie netektį portalui TMZ patvirtino ir Ch.Trousdale'o šeimos narys.

„Scanpix“ nuotr./Chrisas Trousdale'as
„Scanpix“ nuotr./Chrisas Trousdale'as

Kaip rašo „People“, atlikėjas nuo koronaviruso buvo gydomas Kalifornijoje esančioje ligoninėje.

Chrisas geriausiai buvo žinomas iš popmuzikos grupės „Dream Street“, kurią sudarė su dar keturiais vaikinais. Ši grupė buvo ypač dievinama paauglių merginų.

Kai Chrisas pradėjo savo karjerą, jam tebuvo 8-eri. Tuomet jis vaidino Brodvėjaus miuzikluose, tokiuose kaip „Vargdieniai“. Kai vaikinui buvo 14 metų, jis tapo „Dream Street“ nariu. Grupė tada išpopuliarėjo tokiomis dainomis kaip „It Happens Everytime“.

VIDEO: Dream Street- It Happens Everytime

Tiesa, grupė ilgai negyvavo, jos nariai greitai išsiskirstė, o Chrisas nusprendė savo karjerą tęsti kaip solo atlikėjas. Jis taip pat yra dalyvavęs televizijos projekte „The Voice“, sukūręs vaidmenų miuzikluose, filmuose ir serialuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis