Pablogėjo su vėžiu kovojančios Žanos Friskės sveikata

Populiari Rusijos dainininkė Žana Friskė (40), jau beveik dvejus metus kovojanti su smegenų vėžiu, vėl susidūrė su sunkumais: nors jau kurį laiką Rusijos žiniasklaida pranešinėjo optimistines žinias, pačios naujausios iš jų – nė kiek nedžiuginančios, praneša elle.ru.
Žana Friskė
Žana Friskė / „Scanpix“/„RIA Novosti“ nuotr.

Žanos tėvas Vladimiras Borisovičius interviu metu atskleidė, kad dukros sveikata pastaruoju metu pablogėjo. „Pas mus viskas blogai. Dukros sveikatos būklė netikėtai labai suprastėjo. Man sunku apie tai kalbėti, nes Žanai labai bloga...“ – apgailestavo V.Borisovičius.

Rusijos žiniasklaida taip pat praneša, kad dainininkė visiškai nebeturi apetito, mažai valgo, todėl gerokai susilpnėjo jėgos – savarankiškai jai vėl sunku vaikščioti.

Negana to, nuo stiprių vaistų Ž.Friskei vėl pablogėjo regėjimas – laimei, daktarai tikina, kad tai trumpalaikis staigus pašalinis vaistų poveikis, kuris laikui bėgant turėtų išnykti ir regėjimą ji turėtų savaime atgauti.

„Facebook“ nuotr./Žana Friskė su motina Olga ir tėvu Vladimiru
„Facebook“ nuotr./Žana Friskė su motina Olga ir tėvu Vladimiru

Tuo tarpu Žanos mama Olga ir sesuo Natalija blogų naujienų patvirtinti neskuba ir teigia, kad Žanos būklė yra stabili ir ji toliau gydosi namuose.

Žmonės.lt primena, kad prieš kelis mėnesius pasklido žinia, kad Ž.Friskės širdies draugas Dmitrijus Šepeliovas ketina ją vesti, tačiau, akivaizdu, tokius planus gali tekti atidėti dėl dainininkės sveikatos.

AOP nuotr./Žana Friskė ir jos gyvenimo draugas Dmitrijus Šepeliovas
AOP nuotr./Žana Friskė ir jos gyvenimo draugas Dmitrijus Šepeliovas

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis