Šis B.Spears gerbėjus itin šokiravęs incidentas nutiko po to, kai dainininkė paliko reabilitacijos kliniką ir nuvyko pas buvusį vyrą Keviną Federline’ą į namus. B.Spears reikalavo leisti jai pasimatyti su sūnumis Seanu ir Jaydenu.
K.Federline’ui nesutikus to padaryti, įsiutusi ir susikrimtusi B.Spears nuvažiavo į artimiausią grožio saloną ir paprašė ten dirbusios stilistės Esther Tognozz, už langų stebint daugiau nei 70 paparacų, nuskusti jai plaukus.
Dokumentikoje „Britney Spears – Breaking Point“ stilistė atskleidė bandžiusi atkalbėti B.Spears nuo tokio poelgio, tačiau E.Tognozz trumpam nusisukus, atlikėja pati paėmė mašinėlę į rankas ir ją įjungusi ėmė skusti galvą. Tuo tarpu su dainininke buvę apsauginiai nieko nedarė.
„Su ja buvo du apsaugos darbuotojai, kurie turėjo įsitikinti, kad paparacai nepadarytų nei vienos nuotraukos“, – tą vakarą prisiminė E.Tognozz.
Liūdniausia, pasak stilistės, buvo stebėti besikeičiančią B.Spears veido išraišką – maniakinė šypsena išdavė, kad supratusi, ką iš tiesų padarė, ji ėmė panikuoti ir gailėtis. Prieš išeidama iš salono ir nužygiuodama į netoliese buvusią „Body and Soul Tattoo“ studiją, ji vis kartojo, kad „mama labai pasius“.
Savo prisiminimais apie tą vakarą pasidalijo ir tatuiruočių meistrė Emily Wynne-Hughes. Pirmą kartą apie tai pasakojanti moteris teigė, kad prieš į jos tatuiruočių saloną įžengiant B.Spears ir jos komandai, gatvėje staiga pasidarė labai triukšminga. Moteris iš pradžių pagalvojo, kad įvyko riaušės.
„Po to staiga pradėjo mirksėti fotoaparatų blykstės. Lėtai prasivėrė durys ir pro jas įžengė džemperio gobtuvu veidą prisidengusi figūra“, – sakė ji.
Atlikėja pareikalavo ant jos kūno nupiešti moteriškas lūpas ir nedidelį kryželį. Bendraudama su tatuiruotę jai dariusia meistre, B.Spears atskleidė tai, kas dainininkės gerbėjus neramino visus tuos metus – jos plaukų atsikratymo priežastį.
„Pastebėjau, kad ji be plaukų. Paklausiau jos, kodėl ji nusiskuto savo galvą. Jos atsakymas man tada pasirodė šiek tiek keistas, – prisiminė E.Wynne-Hughes. – Ji sakė „Nenoriu, kad kas nors liestų mano galvą. Nenoriu, kad būtų liečiami mano plaukai. Man atsibodo mano plaukus liečiantys žmonės“.
Gali būti, kad plaukus liečiančiais žmonėmis B.Spears vadino jos karjerą, o kartu ir gyvenimą kontroliuojančius muzikos agentus, su kuriais atlikėja dirbo nuo pat 1998-ųjų – įrašius ir pristačius tikra sensacija tapusį kūrinį „…Baby One More Time“.
Pasak pranešimų, buvo kontroliuojama kiekviena atlikėjos išvaizdos detalė – net tai, kokius apatinius tą dieną ji turėjo mūvėti.
Tatuiruočių meistrei atvirai bendraujant su dainininke, pasak E.Wynne-Hughes, jos komanda nė nebandė tildyti B.Spears.
„Atrodė, kad jiems niekas neberūpėjo. Pajutau tokį keistą neramumą ir energiją, kuri buvo labai negatyvi, – tęsė E.Wynne-Hughes. – Atrodė, kad visi laukė to palūžimo.“