Nuo gruodžio 1d., kuomet nedidelio Velso miestelio Rajaderio ūkinių prekių parduotuvės „Hafod Hardware“ dviejų minučių trukmės reklama buvo patalpinta įmonės „Facebook“ puslapyje, ji peržiūrėta daugiau nei 40 tūkst. kartų. Peržiūrų skaičius sparčiai didėja ir parduotuvės „YouTube“ kanale, o komentarų skiltyje jai negailima pagyrų.
Teigiama, kad tokio pasisekimo reklama sulaukė dėl pagrindinės jos žvaigždės – dvejų metų amžiaus Arthuro Joneso, jau spėjusio tapti vietine garsenybe.
Reklamą, skatinančią per šias Kalėdas tapti vaiku, sukūrė pagrindinio aktoriaus tėtis Thomas Jonesas ir filmus kuriantis jo bičiulis Joshas Holdaway’us. Stebina ne tik nedidelė prie jos dirbusi komanda, bet ir reklamos biudžetas – vos 100 svarų sterlingų (maždaug 117 eurų) – tiek reikėjo sumokėti garso inžinieriui už klipe naudojamos dainos „Forever Young“ naujos versijos sutvarkymą.
Išvyskite internautus sužavėjusią reklamą:
Interneto sensacija tapęs reklaminis filmukas nosis nušluostė kitų prekės ženklų ir parduotuvių tinklų milžinams, kurie turėjo ne tik didesnę kūrybinę komandą, aktorių skaičių, bet ir biudžetą – jis siekė nuo kelių šimtų tūkstančių iki milijonų svarų sterlingų.
1895-aisiais pirmą kartą duris atvėręs vienas pirmųjų Rajaderio verslų „Hafod Hardware“ kalėdinę reklamą pristato jau trečią kartą. Ankstesni šventiniai filmukai, kuriuose irgi galima išvysti T.Joneso sūnų, taip pat sulaukė didelio dėmesio.
„Mūsų tikslas – sukurti metų kalėdinę reklamą, – sakė jis „Mirror“. – Sulaukėme nuostabių komentarų. Taip pat branginsiu ir prisiminimus, kaip su sūnumi kūrėme šią reklamą. Sakoma, kad sunkiausia yra dirbti su gyvūnais ir vaikais, bet su juo dirbti buvo vienas malonumas. Jis toks linksmas berniukas, jog meluočiau sakydamas, kad įkalbėti jį vaidinti buvo sudėtinga.“
Reklamos žvaigždės tėtis pasakojo, kad parduotuvėje sūnus lankosi gan dažnai, joje praleidžia nemažai laiko ir įprastai daro tai, ką ir reklamoje.
„Kaskart pažiūrėjus reklamą mane užpildo pasididžiavimo jausmas“, – tęsė vyras.
Kitos „Hafod Hardware“ kalėdinės reklamos:
Parduotuvių tinklo „John Lewis“ kalėdinė reklama: