Prieštaringumu garsėjantis prekės ženklas „American Apparel“ ir šį kartą pasaulio žiniasklaidą privertė linksniuoti savo vardą.
„The Huffington Post“ pakalbinta parduotuvės atstovė tikino, kad naujieji manekenai esą turėtų perteikti seksualumo tikrovę ir primityvumą. Jų tikslas yra atskleisti natūralų grožį, o ne perdėtą seksualumą.
Be abejo, parduotuvė neįprastai dekoruotomis vitrinomis siekia padidinti pardavimus prieš artėjančią Valentino dieną. Ir atrodo, kad ši drąsi taktika išties veikia: į parduotuvę užsuka ne tik specialiai kažko ieškantys žmonės, bet ir eiliniai praeiviai, kurie iš smalsumo užeina vidun. Be to, daugelis žmonių fotografuoja juos nustebinusią vitriną, dalijasi nuotraukomis socialiniuose tinkluose, o apie „American Apparel“ rašo pasaulio žiniasklaida.
„American Apparel“ jau ne pirmą kartą reklaminiais tikslais naudoja gaktos motyvą – štai pernai šioje parduotuvėje buvo pardavinėjami daugybę diskusijų sukėlę marškinėliai, ant kurių pavaizduota gakta per menstruacijas (nuotrauką galite pamatyti paspaudę čia).