Pasirodė laukiamiausia metų reklama: kalėdiniame filmuke dėmesys skiriamas geriems darbams

„John Lewis & Partners“ pristatė savo šių metų kalėdinę reklamą, dėmesį skiriančią mažiems geriems darbams koronaviruso pandemijos metu.
2020 metų „John & Lewis“ kalėdinės reklamos kadrai
2020 metų „John & Lewis“ kalėdinės reklamos kadrai / Stop kadras / Youtube.com

Šių metų „John Lewis“ reklama – daugybės trumpų, skirtingo stiliaus filmukų apie gerus darbus rinkinys, rodomas grojant atlikėjos Celeste „Give A Little Love“ dainai.

Kviečiame pažiūrėti labiausiai lauktą kalėdinę reklamą:

VIDEO: Christmas 2020 Ad | Give A Little Love | Waitrose & John Lewis

Devynių širdį virpinančių filmukų autoriai – aštuoni skirtingai menininkai, dirbantys su skirtingomis priemonėmis – nuo plastilino iki piešimo, rašo „Standard“.

„John Lewis“ viliasi, jog trumpa reklama įkvėps būti geresniais, padėti kitiems ir per Kalėdas palaikyti šeimas, nukentėjusias dėl pandemijos.

Kaip jau minėjome, šio prekės ženklo kalėdinės reklamos – vienos laukiamiausių prieš šventes. Pernai „John Lewis“ pristatė filmuką apie drakoną Edgarą, negalėjusį niekaip suvaldyti savo ugningo kvėpavimo.

Ją pamatyti galite čia:

VIDEO: Christmas 2019 Ad | John Lewis & Partners and Waitrose & Partners

Internautų dėmesio šiemet sulaukė ir „Coca Cola“ prekės ženklo reklama, pasakojanti apie nuotykių ir ekstremalių išbandymų kupiną laiško Kalėdų Seneliui kelionę.

„Per šias Kalėdas dovanokite tai, ką galite tik jūs“, skelbia užrašas jautraus filmuko pabaigoje.

„Coca Cola“ reklama:

VIDEO: Coca-Cola Christmas Commercial 2020

TAIP PAT SKAITYKITE: 56 eurus kainavusi kalėdinė reklama tapo interneto hitu: duoda į kaulus net „John Lewis“ klasikai

„John Lewis“ kalėdinė reklama apie monstrą po lova pavergė britus: ar ašarą išspausite ir jūs?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis