„Paskutinė dvikova“: J.Comer kovoja už tiesą, o A.Driveris ir M.Damonas iki mirties

Artėjantį šių metų rudenį režisierius Ridley Scottas pristatys keletą naujų filmų, įskaitant ilgai lauktą istorinę dramą „Paskutinė dvikova“. Kartu su kiek vėliau kinuose pasirodysiančia režisieriaus drama „Gucci mados namai“, kino juosta „Paskutinė dvikova“ yra pirmasis Ridley Scotto projektas po 2017-ųjų kriminalinio trilerio „Visi pasaulio pinigai“ bei tais pačiais metais pasirodžiusios mokslinės fantastikos „Svetimas 5“, priverčiantis žiūrovus nekantrauti vėl pamatyti jo naują filmą.
Filmas „Paskutinė dvikova“
Filmas „Paskutinė dvikova“ / Walt Disney Studios Motion Pictures nuotr.

Naujasis Ridley Scotto filmas pasakoja realią istoriją apie XIV amžiuje įvykusią paskutinę teisminę dvikovą iki mirties, kai riteris Jeanas de Carrouge (akt. Mattas Damonas) apkaltina savo bičiulį Žaką Le Gri (akt. Adamas Driveris) dėl savo mylimos žmonos Margaritos (akt. Jodie Comer) išprievartavimo. Ši dvikova taip pat reiškia, kad dabar visiems ginčo dalyviams gresia pavojus – nuo gudraus prievartautojo Žako Le Gri iki Carrouge žmonos, kuri bus sudeginta gyva ant laužo, jei jos vyras pralaimės dvikovą.

„Tiesa nesvarbi. Svarbi tik vyrų galia“, – anonse sako vienas antraeilis personažas.

VIDEO: PASKUTINĖ DVIKOVA | Kinuose nuo spalio 15 d. | Oficialus anonsas [HD] | 2021

Filmo „Paskutinė dvikova“ scenarijų parašė Nicole Holofcener, Benas Affleckas ir Mattas Damonas. Tai pirmas kartas, kai bičiuliai tikrame gyvenime B.Affleckas ir M.Damonas dirbo kartu su scenarijumi nuo 1997 m., kai pelnė „Oskarą“ už geriausią originalų scenarijų romantinei dramai „Gerasis Vilas Hantingas“ (angl. „Good Will Hunting“).

„Šis filmas tikrai yra apie perspektyvas, todėl mes su Ben [Affleck] parašėme vyriškas perspektyvą, o Nicole – moterišką“, – trijulės rašymo procesą apibūdina Mattas Damonas.

Walt Disney Studios Motion Pictures nuotr./Filmas „Paskutinė dvikova“
Walt Disney Studios Motion Pictures nuotr./Filmas „Paskutinė dvikova“

„Gerojo Vilo Hantingo“ scenarijaus rašymas užtruko mums tiek daug laiko, todėl mes visada sakydavome sau ir vienas kitam, kad tiesiog neturime laiko rašyti. Mes retai būname toje pačioje vietovėje. Ir tada mes parašėme šį scenarijų taip greitai, nes taip nutiko todėl, kad per tuos 25 metus mes nieko daugiau nedarėme, kaip tik kūrėme filmus, todėl dabar žinome daug daugiau“, – tęsia aktorius.

„Mūsų procesas buvo taip supaprastintas, kad net nebandėme apsiriboti, mes net neturėjome nusibrėžę sau termino – aš tiesiog pasirodydavau jo namuose arba jis – mano namuose, o rašydavome kokias tris valandas. Mes nuvesdavome vaikus į mokyklą, tada tiesiog išgerdavome kavos, atsisėsdavome ir pradėdavome dirbti ir staiga, pažiūrim, kad, palaukite, jau turime 20 puslapių? Manai, kad jie geri? Tada vakare perskaitau juos dar kartą. Ir taip, net nežinodami, jau turėjome du trečdalius savo filmo, o Nicole [Holofcener] buvo kiek greitesnė, turiu omenyje, kad ji yra profesionali rašytoja, todėl ji buvo greitesnė už mus. Galiausiai turėjome 150 puslapių ir scenarijų net teko mažinti.“

Scenaristė Nicole Holofcener pelnė „Oskaro“ nominaciją už 2018 m. dramą „Ar galėsi kada nors man atleisti?“ (angl. „Can You Ever Forgive Me?“) ir parašė bei režisavo 2013 m. romantinę komediją „Meilei nereikia žodžių“ (angl. „Enough Said“), kurioje pagrindinius vaidmenis atliko komikė Julia Louis-Dreyfus ir „Sopranų“ veidas Jamesas Gandolfini, kuriam tai buvo vienas paskutiniųjų filmų prieš jo mirtį 2013 m.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis