„Pepsi“ reklama su Kendall Jenner sukėlė skandalą: socialiniuose tinkluose – kritikos lavina

Šią savaitę pasirodžiusi gėrimo „Pepsi“ reklama su modeliu Kendall Jenner sulaukė neigiamos reakcijos – žmonės piktinasi, kad reklamoje nederamai naudojamasi JAV pastaruoju metu krečiančiais protestais.
Kendall Jenner „Pepsi“ reklamoje
Kendall Jenner „Pepsi“ reklamoje / Video kadras

„Pepsi“ reklamoje rodoma, kaip Kendall Jenner, užsidėjusi baltų plaukų peruką, fotografuojasi mados fotosesijoje mieste. Tuo pačiu metu gatvėse šurmuliuoja protestuojantis jaunimas ir Kendall, nusimetusi peruką, prisijungia prie protestuotojų. Tada ji paima „Pepsi“ skardinę ir paduoda ją vienam iš priešais protestuotojų būrį stovinčių policininkų.

Štai ši „Pepsi“ reklama su Kendall Jenner, sukėlusi pasipiktinimo bangą:

VIDEO: Pepsi “Live For Now Moments Anthem” starring Kendall Jenner & feat. “Lions” by Skip Marley

Šis reklamos siužetas daugeliui priminė JAV visuomenėje kilusį judėjimą „Black Lives Matter“ (liet. „Juodaodžių gyvybės svarbios“), kuriuo kovojama prieš policijos brutalumą juodaodžių atžvilgiu.

Toks kontekstas, socialinių tinklų vartotojų nuomone, nederamas siekiant pasireklamuoti. Reklama sulaukė kritikos ir dėl to, kad didžiausia taikdare tarp protestuojančių civilių ir policijos šioje reklamoje vaizduojama privilegijuota baltaodė manekenė.

Beje, ši reklama buvo lyginama ir su jau istorine vadinama 2016-aisiais daryta juodaodės merginos Ieshios Evans nuotrauka, kur ji vieno iš „Black Lives Matter“ protestų metu stojo prieš policijos pareigūnus vilkėdama vakarinę suknelę. Nors mergina nieko nepadarė, ji vis tiek buvo areštuota – priešingai nei Kendall Jenner „Pepsi“ reklamoje po akistatos su policijos pareigūnu.

Štai keletas reakcijų, kurias sukėlė „Pepsi“ reklama socialiniuose tinkluose:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis