Per Heloviną Kim Kardashian pasijuokė iš savęs: apsivilko liūdnai pagarsėjusią savo suknelę

Antrojo vaiko besilaukianti realybės šou žvaigždė Kim Kardashian (35 m.) ieškodama idėjų Helovino kostiumui prisiminė vieną labiausiai aptarinėtų savo įvaizdžių – gėlėtąją suknelę, kuria ji buvo pasipuošusi prieš dvejus metus per „Met Gala“ pokylį.
Per Heloviną Kim Kardashian apsivilko liūdnai pagarsėjusią savo suknelę
Per Heloviną Kim Kardashian apsivilko liūdnai pagarsėjusią savo suknelę / „Instagram“ ir „Scanpix“ nuotr.

Netrukus gimdysiančiai Kim Kardashian susirasti jos figūrai tinkantį kostiumą pasirodė pernelyg sunki užduotis, tad ji prisiminė specialiai jai dizainerio Riccardo Tisci kurtą suknelę, kurią ji vilkėjo besilaukdama dukters North.

„Vis dar tinka“, – prie „Instagram“ paviešintos nuotraukos rašė į Helovino vakarėlį susiruošusi Kim Kardashian.

TAIP PAT SKAITYKITE: Agnė Jagelavičiūtė ir jos vyras Mantas Volkus per Heloviną tapo Kim Kardashian ir Kanye Westu

Šis liūdnai pagarsėjęs Kim Kardashian įvaizdis, kurį ji pademonstravo 2013-ųjų gegužę, kai pirmą kartą dalyvavo garsiajame „Met Gala“ pokylyje, buvo bene labiausiai aptarinėjamas to vakaro drabužis, o internete pasipylė šmaikštūs memai, pašiepiantys Kim suknelę.

Tada net „Vogue“, į savo tinklalapį įkėlę stilingiausių renginio svečių nuotraukas, iškirpo šalia Kanye Westo stovėjusią Kim Kardashian.

Nors šis Kim Kardashian įvaizdis ir buvo sumaltas į miltus, jai pačiai ši suknelė labai patiko.

Still fits...

A photo posted by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

I think I nailed the Kim K costume! ????????????

A photo posted by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis